تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 43344

فیلم فراریسینماسینما، علی پاکزاد – علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم «فراری» معتقد است تجربه جدیدی را با ساخت فیلم «فراری» کسب کرده است، او اعتقاد دارد برای ساخت این فیلم افراد متخصص زیادی زحمت کشیده‌اند.

به گزارش سینماسینما، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به هر حال فیلم «فراری» به جشنواره فجر رسید و در بخش سودای سیمرغ نمایش خواهد داده شد. محسن تنابنده در این فیلم بازی متفاوتی داشته است. باید دید هیات داوران در انتها چه تصمیمی راجع به فیلم داودنژاد خواهند گرفت.

کارگردان فیلم «فراری» درباره این فیلم گفت: «بی‌صبرانه منتظر هستم تا فیلم نمایش داده شود. من همواره فیلم‌هایی که می‌سازم را شخصا به صورت انفرادی روی آن‌ها تاثیر می‌گذارم. برای مثال فیلم «روغن مار» را شخصا ساختم و جلو بردم، اما «فراری» متفاوت است.»

او ادامه داد: «همکاری تمام ارکان‌های این فیلم با یکدیگر نمود بارزی دارد. همه عوامل در ساخت این فیلم تاثیرگذار بودند. تمام کسانی که در فیلم «فراری» در کنار من بودند افرادی متخصص و صاحب سبک لقب می‌گیرند؛ به همین دلیل نیز عقیده دارم این فیلم با تمام فیلم‌هایی که ساخته‌ام متفاوت است و قطعا جای دیدن دارد.»

داودنژاد درباره مخاطبان فیلم «فراری» گفت: «سعی کردم فیلمی بسازم که اکثریت جامعه را در بر بگیرد. معتقدم این فیلم برای همه قشرهای جامعه جذاب خواهد بود، این فیلم حاصل سال‌ها تجربه من است. سعی کردم المان‌هایی از گذشته نیز در ساخت این فیلم استفاده کنم. امیدوارم این فیلم به خوبی دیده شود.»

کارگردان فیلم «فراری» درباره بازی محسن تنابنده در این فیلم گفت: «محسن تنابنده بازی متفاوتی در این فیلم دارد. شاید تا امروز چنین بازی را از این بازیگر نام آشنا ندیده باشیم. تنابنده به گونه‌ای بازی کرد که من از او راضی هستم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها