تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90623

علیرضا داودنژاد کارگردان سینما که دو تجربه کاری(تیغ زن و هوو) با عطاران داشته، معتقد است: نوعی بار فنی در بازی عطاران وجود دارد که در تلفیق با چاشنی صمیمیت و گرمی بازی هایش را خیلی تأثیر می کند.
کارگردان «ملاقات با طوطی» در پاسخ به این سوال که آیا ویژگیهای شخصی رضا عطاران باعث جلب نظر سینماروها شده است یا این توفیق را باید به ماهیت فیلمها ربط داد، به بانی فیلم گفت: به هر حال ظرفیت های یک فیلم موفق را نمی شود از خود رضا عطاران جدا کرد. یک سری فیلم ها نوشته و ساخته شده اند برای اینکه رضا عطاران در آنها بازی کند. جنس بازی او الهام بخش خیلی از کسانی است که در ژانر کمدی کار می کنند. نوعی بار فنی در بازی عطاران وجود دارد که در تلفیق با چاشنی صمیمیت و گرمی بازی هایش را خیلی تأثیر می کند.
کارگردان «بچه های بد» درباره اینکه شهرت عطاران چقدر در فروش فیلم هایش تأثیر داشته است، خاطرنشان کرد: به هر حال این مسئله نمی تواند بی تأثیر باشد.او قبل از اینکه به سینما بیاید، در تلویزیون هم رضا عطاران بود. او در سینما در ادامه روند توفیق تلویزیونی اش عمل می کند؛ اگر چه قطعا در سینمای ایران تأثیرگذارتر بوده است.
کارگردان «عاشقانه» در پاسخ به اینکه موفق ترین فیلم عطاران را کدام می داند،گفت: همه فیلم های رضا عطاران را ندیده ام و در این باره نمی توانم نظری بدهم.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها