تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30071

علی نصیریانپیش تولید فیلم سینمایی «چشمان خیس پروانه‌ها» در حال انجام است و با انتخاب کامل عوامل و بازیگران فیلمبرداری بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، «چشمان خیس پروانه‌ها» عنوان فیلم سینمایی جدید پرویز شیخ طادی است که پیش تولید آن از اوایل ماه جاری آغاز شده و با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و بازیگران، اوایل آبان مقابل دوربین خواهد رفت.

علی نصیریان اولین بازیگری است که گروه تولید این فیلم به تازگی با وی به توافق رسیده‌اند. این بازیگر پیش از این در فیلم سینمایی «شکارچی شنبه»‌با شیخ طادی تجربه همکاری داشته و «چشمان خیس پروانه‌ها» دومین همکاری متشرک این دو محسوب می‌شود. مجموعه «شهرزاد» حسن فتحی آخرین حضور علی نصیریان در زمینه بازی محسوب می‌شود که این روزها سری جدید آن بدون حضور این بازیگر مقابل دوربین رفته است.

سایر بازیگران فیلم جدید شیخ طادی نیز بزودی انتخاب خواهد شد. فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می‌شود و تمامی لوکیشن‌ها نیز تاکنون انتخاب شده است. «چشمان خیس پروانه‌ها»‌ روایتی از عواطف لطیف کودکان سرزمین‌مان است و با دیدگاهی دراماتیک و متفاوت،‌ فرهنگ عاشورای حسینی را به تصویر می‌کشد.

این فیلم با نام «سفر اسماعیل»‌موفق به اخذ پروانه ساخت از اداره کل نظارت و ارزشیابی امور سینمایی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و به احتمال فراوان اولین نمایش آن نیز در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد بود.

آخرین ساخته شیخ طادی در سینما به فیلم سینمایی «روزهای زندگی» برمی‌گردد که در جشنواره فیلم فجر،‌ جشنواره دفاع مقدس و جشن خانه سینما با استقبال خوبی از سوی هیأت داوران مواجه شد و جوایز متعددی را کسب کرد.

«شکارچی شنبه»‌، «دایناسور»، «سینه سرخ»، «پشت پرده‌ی مه»، «روایت سه گانه»(اپیزود اول، یک آرزوی کوچک) و «دفتری از آسمان» دیگر ساخته‌های سینمایی این کارگردان محسوب می‌شوند.
محمد نجفی‌زاده، تهیه‌کنندگی «چشمان خیس پروانه‌ها» را برعهده گرفته است.

منبع: بانی فیلم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها