تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69676

عمو قناد پس از گذشت سال‌ها فعالیت در حوزه برنامه‌سازی کودک، دوری از بچه‌ها را غیرممکن می‌داند و همچنان مشتاق این است که برنامه‌سازی در این حوزه را ادامه دهد اما در عین حال معتقد است: مسوولان تلویزیون باید دقت نظر داشته باشند که اگر برنامه‌ای برای کودکان مشارکتی ساخته می‌شود، به فهم کودک کمک کند.

به گزارش سینماسینما، مجید قناد از ساخت سری جدید برنامه «یه گُله جا» خبر داد و گفت: سی قسمت اول برنامه «یه گُله جا» با مشارکت وزارت بهداشت ساخته شد. سری جدید این برنامه نیز مجدد با اعمال تغییراتی ضبط می‌شود.

او سپس از اضافه شدن عروسک‌های جدید به برنامه «یه گُله جا» خبر داد و گفت: دو عروسک جدید دوقلو که نوزاد هستند به همراه یک عروسک دیگر با نام «آقا جلال» قرار است به این برنامه اضافه شوند. عروسک‌های دوقلو که نوزاد هستند از زبان بچه‌ها صحبت خواهند کرد.

وی همچنین از حضور بازیگران جدید به مجموعه «یه گُله جا» خبر داد و گفت: سری جدید این برنامه از دو هفته دیگر روزهای جمعه ساعت ۱۰ صبح به روی آنتن می‌رود.

قناد یادآور شد: «یه گُله جا» به تهیه‌کنندگی مجید قناد و سید محسن مناجاتی و کارگردانی مختارزاده تولید خواهد شد. در این برنامه تلاش می‌شود تا پزشکان خانواده را با بچه‌ها و خانواده‌ها آشنا کنیم. اینکه بدانند پزشک خانواده چیست و چه کاری انجام می‌دهد.

این برنامه‌ساز کودک در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا اظهار کرد: اگر قرار است در جعبه جادو دیده شویم به دنبال این هستیم که مفید باشیم. درست است برنامه ما مشارکتی است اما این مشارکت درست و صحیح است؛ چرا که معتقدیم بچه‌های ما آینده‌ساز هستند و آن‌ها هستند که قرار است جای ما قرار بگیرند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها