تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8058
کیانوش عیاریداریوش عیاری فیلمبردار سینمای ایران از آغاز فیلمبرداری «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری در نیمه دی ماه خبر داد.

به گزارش سینماسینما، داریوش عیاری فیلمبردار سیتمای ایران درباره تولید فیلم سینمایی «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری  گفت: کیانوش عیاری از چندی پیش قصد داشت فیلمنامه «کاناپه» را بسازد که تولید آن به دلایل مختلف به تعویق افتاد اما وی در نهایت تصمیم گرفته این فیلمنامه را نیمه دی ماه جلوی دوربین ببرد.

وی ادامه داد: «کاناپه» یک درام اجتماعی و در ادامه خط فکری کیانوش عیاری در عرصه سینما نوشته شده است. پیش از این قرار بود مهدی هاشمی در این فیلم سینمایی بازی کند اما به دلیل طولانی شدن مراحل تولید این بازیگر درگیر فیلم دیگری شد و نمی تواند در این پروژه بازی کند.

فیلمبردار «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند که این روزها اکران است در پاسخ به اینکه آیا در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلمی حضور دارد، گفت: به دلیل گرفتاری های شخصی نتوانستم با هیچ فیلمسازی همکاری کنم از همین رو در جشنواره سی و چهارم هیچ فیلمی ندارم. البته دو پیشنهاد مشخص برای فیلمبرداری داشتم اما در نهایت نتوانستم به هیچ یک از این همکاری ها پاسخ مثبت دهم.

وی ادامه داد: بسیاری از پیشکسوتان سینمای ایران در حال حاضر خانه نشین شده اند و اگر با دقت به لیست تولیدات سینمای ایران در سال جدید نگاه کنیم، متوجه می شویم که تعداد زیادی از چهره های سینمایی در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور ندارند.

عیاری در پایان با اشاره به فیلم «این سیب هم برای تو» گفت: من و سیروس الوند پس از ۲۶ سال دوباره همکار شدیم و از این همکاری بسیار لذت بردم. سیروس الوند از کارگردان های مورد علاقه من است و همیشه دوست داشتم با او همکاری کنم و خوشبختانه این اتفاق در فیلم «این سیب هم برای تو» رخ داد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها