تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21735
خاطرات خون آشام  سریال ماورایی «خاطرات خون‌آشام» (The Vampire Diaries) که تاکنون ۷ فصل از آن از شبکه «سی دبلیو» روی آنتن رفته، با نمایش فصل هشتم پایان می‌یابد. عوامل و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال پرطرفدار که در کنفرانس سالانه کمیک کان سن دیه‌گو شرکت کرده بودند از پایان کار «خاطرات خون‌آشام» خبر دادند که تا حدودی باعث غافلگیری هواداران‌شان شد، زیرا تمام کسانی که در ساخت این سریال دخیل بودند از مدت‌ها پیش نسبت به ساخت دنباله‌های بعدی سریال ابراز علاقه کرده بودند.

به گزارش سینماسینما به گزارش ورایتی، عوامل سازنده سریال پرطرفدار «خاطرات خون‌آشام» با حضور در کنفرانس چهار روزه «کمیک کان» که در شهر سن دیه‌گو امریکا برگزار می‌شود، از پایان کار درام ماورایی شبکه تلویزیونی سی دبلیو (The CW) خبر دادند.

آوریل گذشته بود که ایان سومرهالدر ستاره اصلی سریال و بازیگر نقش «دیمن سالواتوره» پیشاپیش در یکی از گفت‌وگوهای خود از پایان «خاطرات خون‌آشام» خبر داده بود: «ما تصمیم گرفته‌ایم فقط یک فصل دیگر را جلوی دوربین ببریم تا حق مطلب را در رابطه با داستان ادا کرده باشیم.»

از طرف دیگر، کت گراهام دیگر ستاره سریال و بازیگر نقش «بونی بنت» هم پیش‌تر اعلام کرده بود که این فصل آخرین حضور او در «خاطرات خون‌آشام» خواهد بود و این در حالی است که نینا دوبرو بازیگر نقش «النا گیلبرت» بعد از پایان فصل ششم، رسما از سریال جدا شد.

جولی پلک تهیه‌کننده اجرایی و یکی از دو نویسنده اصلی سریال در این‌باره گفته: «کم پیش می‌آید سریالی تا این حد ادامه پیدا کند و چه خوشوقت بودیم که مارک پدوویتز و پیتر راث به ما اجازه دادند زمان پایان این سفر را براساس معیارهای خلاقانه خودمان تعیین کنیم.» او اضافه کرده: «هشت سال از بهترین سال‌های عمرم صرف ساخت این سریال شده. به طرز وحشتناکی دلتنگش می‌شوم اما بسیار به خودم می‌بالم از این‌که امروز اینجا هستم تا ببینم به درست‌ترین شکل ممکن به پایان می‌رسد.

طبق اعلام شبکه سی دبلیو فصل هشتم و – حالا پایانی – سریال در قالب ۱۶ اپیزود از جمعه ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) امسال روی آنتن خواهد رفت.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها