تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1271

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد در صورت موافقت سینماداران، علاوه بر فیلم «محمد رسول الله (ص)» سایر فیلم های روی پرده هم از امکان نمایش در طرح اکران شامگاه تا سحر برخوردار می شوند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره نمایش فیلم های روی پرده در طرح اکران شامگاه تا سحر گفت: پس از اعلام موافقت نیروی انتظامی با نمایش فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در طرح اکران شامگاه تا سحر، این سئوال ایجاد شد که چرا این طرح درباره سایر فیلم های روی پرده اجرایی نمی شود که باید بگویم این طرح در شورای صنفی نمایش مطرح شد و قرار بر این شد از سینمادارانی که تمایل به اجرایی کردن این طرح در سینماهای خود دارند، لیستی تهیه شود تا براساس درخواست آنها طرح اکران شامگاه تا سحر  اجرایی شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اکران فیلم «مزار شریف» بیان کرد: فیلم «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده از روز چهارشنبه ۱۸ شهریورماه اکران می شود. همچنین قرار است فیلم «دلتنگی های عاشقانه» ساخته رضا اعظمیان نیز از تاریخ ۲۵ شهریورماه در گروه سینمایی اریکه ایرانیان اکران شود و پس از آن فیلم «عاشق ها ایستاده می میرمند» به کارگردانی شهرام مسلخی در این گروه سینمایی روی پرده می رود.

فرجی در پایان عنوان کرد: همچنین فیلم «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان پس از «قندون جهیزیه» در گروه سینمایی زندگی اکران شود.

سردار سعید منتظرالمهدی امروز در سخنانی گفته بود: با توجه به استقبالی که از فیلم محمد رسول‌الله(ص) از سوی شهروندان صورت گرفته است، طبق توافقاتی که با مسئولان سینماهای اکران‌کننده این فیلم در سطح شهر تهران انجام شده است تا پایان شهریور ماه این فیلم تا سحرگاه در سینماهایی که طرف قرارداد هستند، اکران می‌شود.

وی با اعلام اینکه اجرای این طرح فعلا تا پایان شهریور ماه تصویب شده است، افزود: هنوز برای اکران تا سحرگاه این فیلم در نیمه دوم سال برنامه‌ای اتخاذ نشده است، در صورت اتخاذ هر تصمیمی مراتب هر چه سریعتر به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها