تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66297

سینماسینما، علی پاکزاد – فرهاد اصلانی بازیگر فیلم «ماجان» با اشاره به اینکه به هیچ عنوان در فیلم‌هایی که شبیه هم باشند بازی نمی‌کند یادآور شد مایل نیست نقشی تکراری بازی کند.

به گزارش سینماسینما، فرهاد اصلانی این روزها فیلم سینمایی «ماجان» را به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد روی پرده سینماها دارد.

این بازیگر که پیش فیلم «ماجان» دو بار دیگر با سیفی‌آزاد همکاری داشت، درباره این فیلم گفت: «پیش از این دو همکاری با رحمان سیفی‌آزاد داشتم و وقتی داستان «ماجان» را خواندم توجهم را جلب کرد. در جریان همکاری‌های قبلی متوجه شده بودم او علاقه زیادی به کارگردانی دارد و زمانی که برای فیلم «ماجان» من را دعوت کرد پذیرفتم. در این فیلم نقش خاصی برعهده‌ام بود در قالب یک مرد سنتی و بی‌تفاوت که مشکلات فرزند نیز این میان به مسائل او اضافه می‌شود.»

او که در این فیلم با مهتاب کرامتی همبازی شده است، گفت: «این دومین همکاری من با مهتاب کرامتی بود که خب بسیار جالب هم بود؛ در فیلم «عصر یخبندان» نیز همکاری داشتیم. اتفاقا چالش من در فیلم «ماجان» بیش از فیلم‌های دیگر بود زیرا شخصیت پیچیده‌ای را باید بازی می کردم.»

اصلانی درباره بازی در نقش‌های مشابه و تلاشی که برای خودداری از قرار گرفتن در این موقعیت انجام می‌دهد، گفت: «من عقیده ندارم که تکراری بازی می‌کنم. زیرا در فیلم «یک روز به خصوص» نقش یک دلال را در بیمارستان دارم که هیچ ارتباطی با نقش‌های دیگر من ندارد؛ در فیلم «زیر سقف دودی» نیز بحث طلاق عاطفی است و اینکه می‌گویند من همواره نقش یک پدر را در فیلم‌ها دارم، را قبول ندارم. عقیده دارم که همه اینها تفاوت عمده‌ای با هم دارند.»

بازیگر فیلم «ماجان» درباه فعالیت‌های اخیر گفت: «در فیلم هومن سیدی به نام «مغزهای کوچک زنگ زده» حضور دارم. البته در این فیلم نقشم خیلی متفاوت است و امیدوارم که برای مخاطبان جالب باشد. برای جشنواره فجر تا این زمان یک کار دارم که البته امکان اینکه در فیلم‌های دیگر نیز حضور پیدا کنم وجود دارد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها