تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 60196

کارگر ساده نیازمندیم، یکتا ناصردر آخرین روزهای هفته گذشته یک فیلم اجتماعی دیگر به روی پرده سینماها رفت تا تابستان گرم امسال با فیلم‌های اجتماعی گرم‌تر و تنور سینماها داغ‌تر شود.

به گزارش سینماسینما، در حالی که این روزها فیلم‌های اجتماعی سینماها را در اختیار خود دارند، از روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی که یک فیلم اجتماعی دیگر است، نیز به گردونه اکران فیلم‌های سینمایی افزوده شد.
«کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار به روی پرده سینماها رفت. این فیلم از روز چهارشنبه تاکنون با در اختیار داشتن ۱۶ سالن سینمایی در تهران موفق شد ۳۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

در این فیلم بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: بعضیا فکر می‌کنن همه چیو با پول می‌تونن بخرن… و می‌خرن… متأسفانه!

منوچهر هادی این روزها مشغول ساخت جدیدترین ساخته خود به نام «آیینه بغل» است و علاوه بر این سریال «عاشقانه» را نیز به صورت هفتگی در حال پخش در شبکه نمایش خانگی دارد.

«اکسیدان» اولین ساخته حامد محمدی در ۸۰ سینمای کشور موفق شد، ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش را تجربه کند. در خلاصه داستان آن آمده: اصلا اگر می‌دانست گرفتن ویزا این‌همه دردسر دارد، اصلاً عاشق نمی‌شد. جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی، لیندا کیانی و علی استادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«نهنگ عنبر، سلکشن رؤیا» که ادامه‌ای است بر «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم همچنان در گیشه از موفقیت خوبی برخوردار است و تاکنون توانسته ۱۷ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

«نهنگ عنبر ۲» در واقع در مقطع زمانی «نهنگ عنبر» می‌گذرد و برشی دیگر از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رؤیا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است. در این فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان‌زاده به‌عنوان بازیگران اصلی و شهلا ریاحى، کتایون امیرابراهیمی، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدى به ایفای نقش می‌پردازند.

«رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌اله نیز با در اختیار داشتن ۴۲ سینما در کشور تاکنون ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«رگ خواب» را معصومه بیات نوشته و حمید نعمت‌اله آن را کارگردانی کرد و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سه سیمرغ بلورین جشنواره برای بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین عکس شد. در این فیلم لیلا حاتمی، کورش تهامی و الهام کردا به ایفای نقش پرداخته‌اند و قصه درباره یک زن است، زنی که زندگی‌اش به انتها رسیده اما او تلاش می‌کند تا سرفصلی دوباره برای زندگی خود فراهم کند.

«زیر سقف دودی» فیلمی است از پوران درخشنده که تاکنون یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم که پس از فیلم “هیس دخترها فریاد نمی‌زنند”، ساخته شده درباره موضوع طلاق عاطفی بین زوجین است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و همچنین بهترین چهره‌پردازی را از آن خود کرد.

این فیلم درباره شیرین است که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌شود و به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، اما موفق نمی‌شود و به بحران می‌رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می‌کند. در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت‌دوست، حسام نواب صفوی، آزیتا حاجیان، ابوالفضل میری و لاله مرزبان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده با توجه به حضور بازیگران این فیلم از جمله محمدرضا گلزار در اکران‌های مردمی تا روز چهارشنبه موفق به فروشی بالغ بر یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان شده است. فیلم با «مهمونی کامی» آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند. محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان در این فیلم که محصول سال ۹۳ است به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«برادرم خسرو » فیلم احسان بیگلری نیز توانست ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان فروش را تجربه کند. برادرم خسرو روایت خسرو است که به اختلال دوقطبی مبتلاست و بنا بر شرایطی مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که یک دندان‌پزشک است زندگی کند؛ اما در این میان اتفاقاتی رخ می‌دهد که زندگی خسرو را دستخوش تغییرات می‌کند. در این فیلم شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها