تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81477

امیراحمد انصاری کارگردان «هاری» ضمن ابراز رضایت از برخورد مردم با فیلمش، درباره برخی از مسایل اکران صحبت کرد.


به گزارش سینماسینما، امیراحمد انصاری درباره فیلم سینمایی «هاری» که به کارگردانی وی روی پرده است، بیان کرد: ما از بازخوردهای تماشاگران متوجه شده ایم که راضی از سالن بیرون می آیند و مُبلغ های خوبی برای «هاری» بوده اند.

وی با اشاره به اینکه زمان اکران فیلم انتخاب آنها نبوده و چندان علاقه ای به اکران در این زمان نداشته اند، بیان کرد: ما چاره ای نداشتیم و تنها در همین زمان می توانستیم فیلم را به نمایش بگذاریم. با همه این تفاسیر به نظرم فروش خوب بوده است و راضی هستیم؛ هرچند این فیلم حمایت و تبلیغات چندانی ندارد.

این کارگردان جوان با اشاره به سالن ها و سانس های «هاری» اظهار کرد: هرچند عده ای می گویند برخی از فیلم ها تعداد سالن های بالایی دارند ولی گاهی این سالن های زیاد سانس های خوبی ندارند و به فروش فیلم کمک نمی کنند. فیلم ما حدود هشت سالن در اختیار دارد که بیشترین بار فروش بر دوش همین سالن ها است.

انصاری ضمن ابراز رضایت از اکران، استقبال مردم و کار پخش کننده عنوان کرد: در این میان همیشه شیطنت هایی در حق آثار می شود که جوانمردانه نیست برای مثال به یکباره سانس ها را عوض می کنند و یا سالنی برای سانس فوق العاده در اختیارفیلم نمی گذارند و سالن ها را به فیلم های دیگر می دهند.

وی در پایان گفت: این ظلم در حق همه فیلم های مستقل می شود و اصلا مهم نیست که فیلم را چه کسی ساخته است.

در «هاری» میلاد کی مرام، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، هنگامه قاضیانی و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها