تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48551

جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسمخانی منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، بر اساس این جدول فیلم های «خوب، بد، جلف»، «مبارک»، «هلن»، «سلام بمبئی» و «هفت ماهگی» رتبه های اول تا پنجم جدول فروش را در دست دارند.

از نکات بارز جدول فروش این هفته از سینمای ایران می توان به افت فاحش فروش برای فیلم «سلام بمبئی» و سقوط سه پله ای آن اشاره کرد. همچنین فیلم های «مبارک» در هفته سوم و «هلن» طی هفته دوم صعود خوبی داشته و رتبه های بعدی را در اختیار دارند.
خوب، بد، جلف
اولین فیلم سینمایی پیمان قاسمخانی تاکنون فروش قابل توجه ۳,۷۵۳,۳۹۲,۰۰۰ تومان را به ثبت رسانده و توانسته بعد از سه هفته رتبه سیزدهم پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در سال ۹۵ را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که در صورت فروش دویست میلیون طی دو روز تعطیلات که دور از انتظار هم نیست می تواند تا رتبه هفتم پرفروش ترین فیلم سال ۹۵ صعود کند.

ساخته پیمان قاسمخانی در سومین هفته از اکران خود به فروشی معادل ۸۱۹,۱۹۳,۰۰۰ دست یافت و در جایگاه اول فروش هفتگی ایستاد.

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، مجید مظفری و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
الناز شاکردوست مبارک
انیمیشن «مبارک» اولین رئال انیمیشن ایرانی در سومین هفته از اکران خود فروش مناسبی داشته و به عنوان فیلمی انیمیشن از جایگاه بسیار خوب دوم برخوردار شده است.

این انیمیشن ساخته محمدرضا نجفی امامی و با بازی الناز شاکردوست هفته سوم را با فروشی معادل ۱۷۳,۷۰۷,۰۰۰ تومان پشت سر گذاشت. این فیلم با فروش کلی ۷۹۱,۴۴۶,۰۰۰ تومان همچنان برای رسیدن به باشگاه میلیاردی ها تلاش می کند.

«مبارک» داستان دختری است به نام گل پری با بازی‌ النازشاکردوست که درگیر ماجرای عروسک های می شود که از داستان های نقالی پدر بزرگش وارد زندگی او شده اند.
هلن
«هلن» داستان دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد.

رویا نونهالی، پژمان بازغی، روشنک گرامی، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، اشکان مهری، سارا کاشفی و امین حیایی از جمله بازیگرانی هستند که در هلن به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم با نویسندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی در هفته دوم فروش خود به مبلغی معادل ۶۱,۱۶۸,۰۰۰ تومان اکتفا کرد اما با این وجود در رتبه سوم ایستاد.
سلام بمبئی
فیلم «سلام بمبئی» این هفته برای با افت شدید در گیشه و جایگاه روبرو شد و با سه پله سقوط به رتبه جایگاه جدول فروش هفتگی رسید.

آخرین ساخته قربان محمد پور این هفته تنها به فروشی معادل ۴۸,۰۴۹,۰۰۰ رسید و این فروش اندک آرزوهای فیلمساز را برای رکوردشکنی در تاریخ سینمای ایران کمرنگ تر از گذشته کرده است.
محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، شایلی محمودی، گلشن گروور و بهروز چاهل در این فیلم به کارگردانی قربان محمدپور به ایفای نقش پرداخته اند.
هفت ماهگی
فیلم «هفت ماهگی» در نهمین هفته از اکران خود به با افت قابل توجهی در فروش روبرو شده و جایگاه سوم هفته پیش را با پنجم تعویض کرد.

آخرین ساخته هاتف علیمردانی با داشتن ۲۶ سینما به فروش کلی ۲,۵۶۲,۵۸۰,۰۰۰ تومان در هفته دوم دست یافت تا به باشگاه دو میلیاردی ها بپیوندد.

بین دو خانواده طبقه متوسط شهری اختلافی رخ می دهد که برای رفع اختلاف ها با نظرهای مختلفی مواجه هستند. این بخش اصلی داستانی است که فیلم «هفت ماهگی» بر اساس آن ساخته شده است.

حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران فر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری و رضا بهبودی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم های «افسونگر» با ۳۵,۱۰۱,۰۰۰ تومان، «خانه ای در خیابان چهل و یکم» با ۲۶,۶۵۵,۰۰۰ تومان، «شاباش» با ۲۳,۰۲۳,۰۰۰ تومان، «ماحی» با ۲۲,۶۷۳,۰۰۰ تومان و «نبرد خلیج فارس» با ۱۰,۳۱۸,۰۰۰ تومان تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها