تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83675
بازیگر فیلم “کتاب قانون” گفت: وقتی کار خوبی پیشنهاد نمی شود چطور می توان انتظار داشت که در سینما حضور داشته باشم. انگار همه من را فراموش کرده اند و چهار سال است که هیچ پیشنهاد خوبی از سینما به من نشده است.

به گزارش سینماسینما، فریده سپاه‌منصور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری طی سال ۹۶ گفت: وقتی کار خوبی پیشنهاد نمی شود چطور می توان انتظار داشت که در سینما حضور داشته باشم. انگار همه من را فراموش کرده اند و چهار سال است که هیچ پیشنهاد خوبی از سینما به من نشده است.

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه این روزها نقش هایی که برای افراد مسن و کهنسالان نوشته می شود اکثرا نقش های بی اثر و خنثی است که اگر از فیلم حذفشان هم کنیم اتفاقی نمی افتد. خب قطعاً من حاضر نیستم در چنین نقش هایی بازی کنم.
گلایه‌های بازیگر مهمان مامان از فراموش شدن پیشکسوتان/سپاه منصور: خودم را به هر نقشی نمی‌فروشم///////////////////نوروز
بازیگر فیلم “میهمان مامان” حضور برخی بازیگران مبتدی در نقش های مهم را نادرست دانست و ادامه داد: به عنوان مثال برخی مواقع کاری به من پیشنهاد شده که بعد از رد کردن، آن را به یک هنرور داده‌اند تا بازی کند. کاری که یک هنرور هم می‌تواند بازی کند را چطور می‌توان به یک بازیگر پیشنهاد داد.
وی در همین راستا ادامه داد: برخی فیلمسازان و تهیه کنندگان بین هنرور و بازیگر هیچ فرقی قائل نمی‌شوند. نباید انتظار داشت که چنین تفکراتی برای نسل پیشکسوت سینما نقش بنویسند.
بازیگر فیلم “کتاب قانون” مشکل امرار معاش را یکی از معضلات حال حاضر پیشکسوتان دانست و خاطرنشان کرد: وقتی بازیگری برای مدت‌ طولانی بیکار می‌ماند قطعاً به مشکلات حاد مالی بر‌می‌خورد. خود من اکثر کارها در سینما و تلویزیون را قبول می‌کردم و در سال یک کار تئاتر هم انجام می‌دادم زیرا در تئاتر هیچ پولی نیست اما متاسفانه این روزها کار تصویر هم کم شده است. البته من حاضرم در مضیغه مالی باشم اما هرکاری را به هر قیمتی انجام ندهم و خودم را به هر نقشی نفروشم.
منبع: میزان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها