تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 88787

فریدون نجفی کارگردان سینما قصد دارد «قدم های شیرین» را اواخر خردادماه در جنوب کشور بسازد.

به گزارش سینماسینما، فریدون نجفی کارگردان فیلم سینمایی «اسکی باز» درباره زمان اکران این اثر گفت: طبق گفتگوهای انجام شده، احتمالا این فیلم در پاییز امسال اکران شود البته پیش از این از سوی مدیران اعلام شده بود که شرایط خوبی برای اکران این فیلم و چند فیلم دیگر فراهم می شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. از همین رو با تلاش های محمد احمدی تهیه کننده «اسکی باز» سعی می کنیم آن را در فصل بازگشایی مدارس به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه بعد از ساخت «اسکی باز» برای ساخت یک فیلم دیگر به بنیاد سینمایی فارابی مراجعه کرده، ولی جوابی دریافت نکرده است، عنوان کرد: سال گذشته قرار بود با همکاری بنیاد سینمایی فارابی فیلم سینمایی «دختر ناخدا» را با موضوع کودک بسازم اما این اتفاق نیفتاد. با توجه به وضعیت سینمای کودک هم این روزها سرمایه گذاران کمتر به این نوع آثار برای برای سرمایه گذاری تمایل نشان می دهند. از همین رو من به فیلمسازانی که سینمای کودک را کنار گذاشته اند و دیگر فیلمی در این حوزه نمی سازند، حق می دهم.

نجفی با اشاره به دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: قصد دارم اواخر خردادماه با پروانه ساخت ویدیویی فیلمی هنر و تجربه ای با نام «قدم های شیرین» بسازم که البته به احتمال زیاد نام این فیلم تغییر می کند.

وی ضمن بیان این مطلب که مشغول رایزنی با بازیگران برای حضور در این فیلم است، توضیح داد: «قدم های شیرین» موقعیت جغرافیایی خاصی دارد و در طبیعت بکر جنوب کشور فیلمبرداری می شود این را هم باید عنوان کنم که قصد دارم این فیلم را با بودجه شخصی بسازم.

نجفی در پایان درباره موضوع این فیلم گفت: «قدم های شیرین» موضوعی اجتماعی دارد و در آن یک داستان از زوایا و به شیوه های مختلف روایت می شود. در واقع ما در تلاش هستیم ساختار و داستان این فیلم کلیشه ای نباشد بلکه جدید و ویژه باشد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها