تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101121

تیزر فیلم سینمایی «میلیونر میامی» با جمله‌ای کنایه‌آمیز به فیلم «خانم یایا» منتشر شده است.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «میلیونر میامی» به کارگردانی مصطفی احمدی و با بازی حمید فرخ‌نژاد، طناز طباطبایی، صابر ابر و علی قربان‌زاده از روز چهارشنبه ۱۴ آذر در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است، تیزرهای تبلیغاتی این فیلم نیز در روزهای گذشته و در آستانه اکران آن منتشر شده است.

در این میان اما یک نکته در تازه‌ترین تیزر «میلیونر میامی» وجود دارد که به نظر می‌رسد کنایه‌ای به فیلم «خانم یایا» تازه‌ترین ساخته عبدالرضا کاهانی باشد، در پایان تیزر «میلیونر میامی» گوینده نریشن می‌گوید: «این فیلم اصلا خنده‌دار هست؟»

این جمله پیش از این با عنوان «این فیلم اصلا خنده‌دار نیست»، در تیزرهای فیلم سینمایی «خانم یایا» به کار رفته بود تا شاید بتواند حال و هوای کمدی تیزرهای این فیلم را که با موضوع آن خیلی مرتبط نبود خنثی کند و تا حدودی به مخاطب این ذهنیت را بدهد که به تماشای یک فیلم کمدی نمی‌نشیند. تصمیمی که در نهایت نیز موفقیت‌آمیز نبود و موجب نارضایتی برخی از تماشاگرانی شد که با ذهنیت یک فیلم کمدی به سینما رفته بودند ولی انتظارشان برآورده نشد.

حال گویی سازندگان «میلیونر میامی» تصمیم دارند با استفاده از این جمله و اشتباه پخش کنندگان فیلم «خانم یایا» در جذب مخاطب و فروش فیلم‌شان استفاده کنند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها