تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101500

نمایش «هتل کوهستانی» به کارگردانی آریو راقب‌کیانی، هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماسینما، نمایش «هتل کوهستانی» نوشته واسلاو هال و با ترجمه رضا میرچی، به کارگردانی آریو راقب کیانی این روزها در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

روزبه انصاری، سروش بشارتی، شهاب حیدری، میرحسین نونچی، نازنین مهر، ریحانه جهانی، مهرنوش مسعودیان، مجید وهابی، بهار موسوی، کوشا نشتایی، رضا گرشاسبی، سپنتا سکوتی و بهزاد کریمی بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «حتما نیستم! واقعا وجود دارم یا این که …»

راقب‌کیانی درباره اجرای این نمایش اینطور نوشته است: «بعد از پنج ماه تلاش بی‌وقفه همراه با گروهی از بازیگران جوان، انتخاب نمایشنامه «هتل کوهستانی» برای روی صحنه بردن بزرگ‌ترین چالش برای من محسوب می‌شود. از دو منظر که ابتدا به ساکن این نمایشنامه از واسلاو هاول با ترجمه خوب رضا میرچی که با ذهنیات نویسنده کاملا آشنا است؛ تا به حال در ایران اجرا نشده است و از جهت دیگر نیز، با توجه به فضاسازی مولف در این درام، هیچ‌گونه موقعیت قصه‌پردازانه و شخصیت‌پردازانه‌ای در این نمایش به وجود نمی‌آید.

یعنی از هیچ، چیزی ساختن و یا شاید همه چیز ساختن! نمایش «هتل کوهستانی»، تنهایی انسان مدرن، رابطه‌سازی او، بطالت و بی‌هدفی او و پوچی لحظه لحظه‌های او را نشانه میگیرد. امید است که این نمایش که از ساعت ۱۹، به تاریخ ۱۸ آذر ماه تا پایان دی در سالن باران روی صحنه روایت می‌شود، به ذائقه نچشیده از مخاطب مزه کند.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها