تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93622

سعید سعدی، تهیه کننده فیلم هایی چون مغزهای کوچک زنگ زده و آرایش غلیظ  تاثیر افزایش بی رویه و سرسام آور قیمت دلار و ارز را بر تولید فیلم ها کاملا محسوس دانست و گفت: مصداقی ترین مورد در این موضوع، افزایش هزینه های پذیرایی در پروژه هاست.

به گزارش سینماسینما ،سعدی افزود :هزینه های صحنه ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.به گفته وی هزینه های لوکیشن افزایش پیدا کرده است. بخصوص در بحث دستمزدها، با افزایش هزینه ها روبه رو هستیم. حتی پروژه هایی داریم که از سال گذشته با عوامل آن قرارداد داشتیم، اما چون مستمر بوده همه صدایشان درآمده و مدعی هستند با این شرایط دیگر نمی توانند کار کنند و باید تغییری در دستمزدها ایجاد شود. هزینه های تولید بسیار ناهنجار شده و به نظرم قابل کنترل هم نیست. وقتی یک آب معدنی که قبلا ۵۰۰ تومان می خریدی و الان شده ۱۰۳۰ تومان دیگر چه انتظاری دارید؟تهیه کننده فیلم های اینجا بدون من و گیلانه افزود: یقینا با این اوضاع، رکود سنگینی در درازمدت در تولید فیلم خواهیم داشت، چون سرمایه گذاری در این زمینه مشکل خواهد بود. ضمن این که از آن طرف چون نقدینگی مردم کم می شود، در بازگشت سرمایه فیلم ها هم تاثیر می گذارد و مردم دیگر مثل سابق از فیلم ها استقبال
نخواهند کرد.سعدی گفت: اگر قبلا حدود هزینه تولید فیلم، یک میلیارد تومان بود، الان فکر نکنم با این شرایط هیچ فیلمی کمتر از دو میلیارد و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، قابل جمع شدن باشد.

جام جم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها