تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69627

سینماسینما، علی پاکزاد – سارا بهرامی بازیگر تئاتر و سینما گفت: «همواره سعی کرده‌ام نقش‌های متفاوتی بازی کنم. برای بازی در نقش برفا در «ایتالیاایتالیا» کاوه صباغ‌زاده را خیلی اذیت کردم.»

به گزارش سینماسینما، سارا بهرامی بازیگر نقش برفا در فیلم «ایتالیاایتالیا» پیش از آنکه در ساخته کاوه صباغ‌زاده نقش‌آفرینی کند، سابقه بازی در تئاتر، تلویزیون و سینما را داشت. او با ایفای نقش برفا، حضوری متفاوت را در سینما تجربه کرد، هرچند در این فیلم سینمایی برای چندمین بار با حامد کمیلی همبازی شد. او در گفت‌‌و‌گو با سینماسینما در مورد این همبازی شدن و ویژگی‌های فیلم «ایتالیاایتالیا» و کارهای تازه‌اش سخن گفت.

بازیگر فیلم «ایتالیاایتالیا» که پیش از این فیلم نیز با حامد کمیلی سابقه همکاری داشته است، درباره همبازی شدن با این بازیگر در فیلم صباغ‌زاده گفت: «اینکه می‌گویند بازی من در نقش خاصی شبیه به به نقش دیگر است، چون با بازیگری که پیش از این کار کرده بودم دوباره هم‌بازی شده‌ام، استدلالی کاملا غیرحرفه‌ای است. زیرا تمام نقش‌ها و قصه‌هایی که ما با آن مواجه می‌شوم با هم متفاوت‌اند.»

او ادامه داد: «باید بگویم تا الان چند فیلمنامه مشترک به ما پیشنهاد شده است. اما به همین دلیل که از تکرار جلوگیری کنیم هیچگاه آنها را نپذیرفته‌ایم. البته این نپذیرفتن فقط به دلیل حضور آقای کمیلی نیست. بلکه بسیاری از نقش‌ها را دوست نداشتم. می‌توانم به جرات بگویم تعداد کارهایی که انجام نداده‌ام بیش از کارهایی است که تا به امروز پذیرفته‌ام.»

او ادامه داد: «در سال ۹۶ دو نقش به من پیشنهاد شد که آنها را نپذیرفتم. پس این موضوع ربطی به بازیگر روبرو ندارد. همه تلاشم این است که بیشترین کار را برای بازی در نقشم انجام دهم. جالب است که تمام تلاش من در پیش تولید فیلم اتفاق می‌افتد. معتقدم باید به عنوان بازیگر در پیش تولید حضور داشته باشم و همان جا تکلیف نقشم را روشن کنم. برای من فرقی ندارد با چه کسی کار می کنم چون بسیار نسبت به بازی و نقشم حساس هستم.»

بهرامی درباره نقشی که در «ایتالیاایتالیا» بازی کرده است گفت: «کاوه صباغ‌زاده را برای بازی در این فیلم اذیت کردم خودش هم می‌داند. سعی کردم به نقش مورد نظر بیش از حد نزدیک شوم.»

بازیگر فیلم «آیتالیاایتالیا» درباره حضور در جشنواره سی و ششم گفت:«برای جشنواره فجر تا این لحظه در کار آقای شعیبی حضور پیدا کردم؛ و بی‌صبرانه منتظرم ببینم نقشم در این فیلم چگونه شده است. تنها چیزی که درباره این کار می‌توانم بگویم این است که بسیار متفاوت است. البته در کار آقای داودی هم حضور پیدا کردم، اما نمی‌دانم به جشنواره فجر برسد یا خیر.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها