تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32225

سلام بمبئی (۳)جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با اعلام حضور بازیگران هندی این اثر در ایران خبر از اکران این فیلم در چندین کشور داد.
به گزارش سینماسینما، جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در ارتباط با نحوه زمان‌بندی اکران این اثر، اظهار داشت: زمانی را برای نمایش عمومی «سلام بمبئی» درنظر گرفتند که مطمئنا به نسبت شش ماه اول سال، آثار نمایشی به خوبی دیده‌ نمی‌‎شود ازهمین‌رو می‌توانم، اعلام کنم برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اکران این اثر به این خاطر است که در فصل پائیز فروش آثار سینمایی کاهش پیدا می‌کند ولی«سلام بمبئی» می‌تواند منجی این اتفاق شود و مخاطب را در همین زمان از سال جذب سینما کند.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: امیدوارم فروش خوبی برای «سلام بمبئی» در همین مقطع حاصل شود در حال حاضر بیشترهمه سینماگران درگیر سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر هستند وحتی سیستم رسانه‌ای سینما هم درگیری این مسأله است، امیدواریم که بتوانیم یک موج ایجاد کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به این‌که سینمای ایران هیچ‌وقت به سمت تولید مشارکتی نرفته بود، گفت: «سلام بمبئی» به نوعی اولین کار مشارکتی سینمای ایران است که وظیفه آن برعهده بخش خصوصی قرار دارد و مدیریتی دولتی شرایط حمایتی برای این فیلم به وجود نیاورد و تنها به صدور مجوزها اکتفا کرد در مجموع امیدوارم این اتفاق استمرار پیدا کند و سینماگران، تهیه‌کنندگان به همراه سرمایه‌گذاران بیشتر به کار مشارکتی روی بیاورند.

نوروزبیگی با اعلام این‌که تولید مشترک فضای اکران اثر مربوطه را درچند کشور مهیا می‌کند، تصریح کرد: زمانی که سناریو «سلام بمئبی» را مطالعه کردم متوجه کیفیت و موفقیت آن در گیشه سینما شدم، همچنین به عنوان یک ایرانی به کشور هندوستانی رفتم که سینمای آن در دنیا به لحاظ صنعت حداقل در رتبه دوم قرار دارد و یک کارگردان ایرانی به ساخت کار مشارکتی ورود پیدا کند و این دیوار را خراب کنم، ضمن این‌که به دنبال ارائه محصول فرهنگی کشور به دیگر سرزمین‌ها بودم که تصور می‌کنم بعد از تماشای فیلم این نکات وقوع پیدا خواهند کرد.

وی در رابطه با اکران «سلام بمبئی» در هندوستان، خاطرنشان ساخت: به امید خدا نمایش این فیلم در کشورهند بعد از نمایش این فیلم در ایران آغاز خواهد یافت و در حال حاضر مشغول رایزنی با کمپانی‌های پخش کننده در این کشور هستیم، باید ببینیم با چه شرایطی برای نمایش این فیلم مواجه می‌شویم در هندوستان انبوه فیلم است و بالاخره باید در نوبت پخش سینمای آن‌جا باید قرار بگیریم و مجوزهای نمایش را دریافت کنیم، دنبال تمامی این مسائل از طریق نمایندگان‌مان هست و خودمان هم هرازگاهی برای این مسائل در این کشور حضور پیدا می‌کنیم.

نوروزبیگی در ارتباط با اکران این اثر در کشور کانادا، افزود: در این کشور با دو موسسه قرارداد بستیم و به مدت سه الی چهار ماه «سلام بمبئی» دراین کشور به نمایش درآمد و زمان‌های آن مشخص شده است و اکران این اثر در کل قاره اروپا را داریم در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و بعضی از کشورهای آفریقای برنامه‌ریزیی‌ها برای اکران صورت گرفته است و در استرالیا، اسکاندیناوی در حال مذاکره هستیم.

وی افزود: به احتمال خیلی قوی سیزدهم آذرماه مراسم خاص برای اکران «سلام بمبئی» داریم که در آن بازیگران، تهیه‌کننده وعوامل هندی این اثر با حضور در ایران در این برنامه شرکت خواهند کرد.

این تهیه کننده درپاسخ به این‌که آیا فروش «سلام بمبئی» پیش از ۱۵ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: من دو برابر این فروش را توقع دارم و قربان محمدپور سه برابر این رقم را، امیدوارم نظرآقای محمدپور مستجاب شود و این اتفاق بسیار خوب برای سینمای ایران رخ دهد.

تهیه کننده «من دیه‌گو مارادونا هستم» در ارتباط با نحوه پخش تیزرهای «سلام بمبئی» در صداوسیما، یادآور شد: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی تیزرها برای تلویزیون هستیم و خودمان دوست داریم تیزرهای این فیلم از رسانه ملی پخش شود نه از رسانه‌های دیگر، امیدوارم این همکاری صورت بگیرد و به تعدادی که لازم و شایسته است به «سلام بمبئی» تیزر بدهند و استثنایی میان ما و سایرفیلم‌ها قائل نشود.

وی در مورد پخش تیزر آثار سینمایی در پدیده‌ای به نام شبکه جم، یادآور شد: اصلا به جم نباید به شکل پدیده نگاه کنیم، دقیقا داریم با تبلیغات جم را بزرگ می‌کنیم. این شبکه آمده یک سری ازمحصولات فرهنگی ایرانی را نمایش می‌دهد وتبلیغ می‌کند در حالی‌که این آثار با مجوزهای قانونی در ایران به نمایش درآمده است و این تبلیغ برای جامعه مطمئناً مفید است و باید از رسانه‌ای که تبلیغ آثار ایرانی را می‌کند، استقبال کرد، چراکه در جهت رشد و پیشرفت این مسأله گام برمی‌دارد و نباید از این مسأله جلوگیری به عمل آورد.

نوروزبیگی در ادامه افزود: ولی خواسته من از سازمان سینمایی در حال حاضر این است که چرا همین امسال که بیست فیلم در سایت‌ها به صورت غیرقانونی توزیع گشت، برخوردی صورت نگرفت در حالی که ما تهیه کنندگان از وقوع این اتفاق شکایت کردیم ولی هیچ خسارتی دریافت نکردیم، حالا چطور برای پخش تیزر سی ثانیه‌ای زمین و زمان به هم می‌ریزد، ای کاش همین قدرت و دقت را برای مبارزه با دزدی دزدها از محصولات فرهنگی این مملکت بگذارند که در شبکه‌های معاند این فیلم‌ها را نمایش می‌دهند، در مجموع پخش تیزرها در رسانه‌های معاند را تایید نمی‌کنم ولی سینماگران معاند نیستند و به معاندها کمک نمی‌کنند در جمهوری اسلامی فیلم می‌سازیم و به دنبال دیده شدن این فیلم در جمهوری اسلامی هستیم، با فردی که در این راه همراه ما کمک می‌کند، جلوگیری نکنیم.

تهیه‌کننده «طبقه حساس» در رابطه با وضعیت ساخت قسمت دوم این اثر، بیان کرد: مطمئنا این اثر به سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید، امیدوارم بتوانیم شرایط تولید این فیلم را مهیا کنیم.

جواد نوروزبیگی درارتباط با ساخت سناریو «مداح» محسن امیریوسفی گفت: رایزنی‌های با امیر یوسفی داشتم ولی موضوع سناریو آن تاکنون موفق به دریافت پروانه ساخت نشده است و این مسأله احتمالا مقداری به طول خواهد انجامید و درمجموع احتمال ساخت آن در سال جاری کمرنگ است.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر برای این فیلمنامه درخواست پروانه ساخت داده‌ایم و حتی با مخالفت هم مواجه شده‌ایم و منتظر نظرات اعضای شورای پروانه ساخت هستیم تا ببینیم امکان ساخت آن حاصل می‌شود یا خیر.

منبع: نوآوران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها