تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91418
فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده» هم به باشگاه فیلم‌های با فروش بیش از یک میلیارد دلار پیوست.

به گزارش سینماسینما، فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده» پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های علمی تخیلی است که با فیلم «پارک ژوراسیک» پا به پرده نقره‌ای سینِما گذاشتند.

این فیلم پس از چند هفته اکران در سراسر جهان به سی‌وپنجمین فیلم تاریخ سینمای جهان تبدیل شد که بیش از یک میلیارد دلار در گیشه به دست آورده است.

به این ترتیب «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده» به باشگاه میلیارد دلاری‌هایی پیوست که قسمت پیشین فیلم یعنی «دنیای ژوراسیک» با فروش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری از سردرمداران آن است و عنوان پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینِما را در اختیار دارد.

«دنیای ژوراسیک:‌ پادشاهی سقوط‌کرده» ۳۰۴ میلیون دلار از فروش خود را در آمریکای شمالی و بیش از ۷۰۰ میلیون دلار آن را در گیشه بین‌الملل به دست آورده است.

داستان فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» چهار سال پس از رویدادهای قسمت قبلی جریان دارد و در آن کریس پرت و برایس دالاس هاوارد نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

«دنیای ژوراسیک» از مجموعه فیلم‌های پرفروش کمپانی یونیورسال است و در کنار سری فیلم‌های «سریع و خشن‌»‌ در سال‌های اخیر نقش قابل توجهی در سودآوری این کمپانی هالیوودی داشته است. فیلم‌های مجموعه «دنیای ژوراسیک» تا اینجای کار به فروش۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار دست پیدا کرده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها