تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97641
کارگردان فیلم عرق سرد می‌گوید: صداوسیما به ما اعلام کرده که تیزری را باید در اختیار آنها قرار بدهیم که هیچ صحنه‌ای از بازی باران کوثری در آن استفاده نشده باشد و از آنجا که با توجه به ساختار فیلم امکان ساخت چنین تیزری وجود ندارد، از تبلیغات تلویزیونی محروم هستیم.

به گزارش سینماسینما، سهیل بیرقی (کارگردان فیلم عرق سرد) با گلایه از عدم حمایت تبلیغاتی نهادهای مختلف از این فیلم گفت: متاسفانه ما از بین سالن‌هایی که فیلم‌های سینمایی را اکران می‌کنند، ۹۷ سالن متعلق به حوزه هنری را در اختیار نداریم و حوزه هنری از اکران این فیلم در سینمایی همچون آزادی جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: علیرغم مذاکراتی که داشتیم و حتی پیشنهاداتی که برای اصلاح بخش‌هایی از فیلم مطرح کردیم اما بازهم حوزه هنری با نمایش این فیلم در سالن‌های سینمایی خود موافقت نکرد و به نظر می‌رسد این مجموعه با مضمون فیلم مخالف است.

بیرقی ادامه داد: تبلیغات شهری نیز شامل حال ما نشده و بعد از پیگیری‌های فراوان، شهرداری و ارگان‌های مربوط به شهر هیچ بیلبوردی را در اختیار ما قرار ندادند.

کارگردان عرق سرد با اشاره به اینکه صداوسیما نیز تیزرهای این فیلم را پخش نمی‌کند، گفت:‌ صداوسیما به ما اعلام کرده که تیزری را باید در اختیار آنها قرار بدهیم که هیچ صحنه‌ای از بازی باران کوثری در آن استفاده نشده باشد و از آنجا که با توجه به ساختار فیلم امکان ساخت چنین تیزری وجود ندارد، ما از تبلیغات تلویزیونی نیز محروم هستیم.

بیرقی ادامه داد: به صورت غیرمستقیم صداوسیما به ما اعلام کرده که امکان پخش تصاویر باران کوثری وجود ندارد.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها