تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91049

قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶، هیچ چیز غافلگیرکننده ای برای مارادونا اسطوره سال های دور آلبی سلسته در چنته نداشت. آنخل دی ماریا و گابریل مرکادو پنالتی گریژمان را تلافی کردند تا آرژانتین ۲-۱ از حریف خود پیش بیفتد، اما در نهایت سردرگمی، تک گل بنجامین پاوارد و دبل کیلیان امباپه، ورق را به سود فرانسه برگرداند. اگرچه سرخیو آگوئرو
به گزارش سینماسینما ،در ثانیه های پایانی یکی از گل های خورده را برای آرژانتینی ها جبران کرد، اما این گل برای فرار یاران مسی از شکست و حذف از مرحله حذفی جام جهانی کافی نبود. در این بین مارادونا که به همراه تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۸۶ جام قهرمانی را فتح کرد و همچنان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ محسوب می شود، معتقد است تیم محبوبش هیچ چیز غافلگیرکننده ای برای عرضه نداشته است: «آمدن ما به زمین بازی بیشتر شبیه رفتن به سینما بود؛ چرا که در تمام بازی ها شاهد بند به بند، یک مرگ از پیش اعلام شده بودیم و این چیزی است که در این بازی نیز اتفاق افتاد. فرانسه مسی را مهار کرد و در نتیجه او موفق به عبور از آنها نشد؛ در واقع، ما بدون مسی تیم دیگری هستیم. بازی کاملاً مطابق انتظارات پیش رفت؛ یک جام جهانی دیگر برای ما بدون هیچ دستاوردی تمام شد؛ واقعاً ناراحت کننده است که آرژانتین در یک جام جهانی دیگر هم فاقد انسجام بود.
اخبار رسیده حاکی از آن بود که سرمربی این تیم مسئولیت انتخاب ترکیب را برای بازی مقابل نیجریه به عهده بازیکنان واگذار کرده بود. مارادونا با انتقاد از تاکتیک های مورد استفاده سامپائولی چنین صحبت کرد: «آنچه از ترکیب برمی آمد، این بود که پاوون، مسی و دی ماریا باید حمله می کردند، در حالی که آنها بازی ساز هستند.»

ایران

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها