تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40197

محمد کاسبیاگر کسی آثار من را دنبال کند، می فهمد سال ۶۶ باید این تجلیل صورت می‌گرفت.

به گزارش سینماسینما، محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون درباره مراسم بزرگداشت خود و دوتن از سینماگران در جشنواره فیلم فجر ، گفت: من نمی‌توانم از جانب تورج منصوری و فرهاد توحیدی صحبت کنم. بهتر است از خودشان سوال بپرسید؛ اما زمانی که من در دهه شصت در چند فیلم بازی کردم، چرا این تجلیل صورت نگرفت؟! هر یک از این آثار می‌توانست یک سیمرغ داشته باشد. این تجلیل‌ها بهتر بود در زمان درست خودش اتفاق می‌افتاد.

او افزود: اگرچه الان یکسری از همکاران و دوستان فکر کردند، باید بزرگداشت بگیرند؛ باید بگویم من چیزی را فردی نمی‌خواهم و اگر قرار است، اتفاق خوبی رخ دهد باید برای خانواده سینمای ایران باشد.

بازیگر «خوش رکاب» ادامه داد: الان هم دستشان درد نکند، اما هیچ چیز دیگر در این دنیا من را خوشحال نمی‌کند؛ چون اگر کسی آثار من را دنبال کند، می فهمد سال ۶۶ باید این تجلیل صورت می‌گرفت،‌ نه اینکه سال ۹۵ به فکرش بیفتند.

این بازیگر تصریح کرد: آیا برگزاری بزرگداشت امتیاز می آورد؟ باید گفت نه. چرا که خانواده سینما نیاز به آرامش فکری، رفاه و نیازهای ابتدایی دارند و باید در زمان خودش به آنها توجه کرد تا با مشکلات روبرو نشوند.

کاسبی خاطرنشان کرد: کاری که یک کارفرما در کارخانه برای کارگرش انجام می دهد، در سینما رخ نمی‌دهد؛ یعنی ما در سینما از این هم کمتریم! اگر برای بچه‌های سینما اتفاقی بیفتد کسی نیست برای آنها قدمی بردارد. من جزو این سینما هستم و البته چیزی را فقط برای خودم نمی خواهم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها