تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85489
بیل کازبی کمدین سرشناس آمریکایی که مدت‌ها درگیر پرونده سوءاستفاده و آزار جنسی بود، سرانجام در دادگاه گناهکار شناخته شد.

به گزارش سینماسینما، بیل کازبی کمدین ۸۰ ساله آمریکایی که در دهه ۸۰ با برنامه «کازبی شو» به شهرت رسید، برای هر یک از سه مورد جرم موجود در پرونده با مجازات تا ۱۰ سال زندان روبه‌رو خواهد شد.

در این جلسه دادگاه، دادستان از قاضی درخواست کرد که قرار وثیقه کازبی را لغو کند و او را در بازداشت نگه دارد. دادستان ابراز نگرانی کرد که این بازیگر ثروتمند با استفاده از فرصت از کشور فرار خواهد کرد. البته قاضی برای او قرار یک میلیون دلاری صادر و اعلام حکم مجازات را به زمان دیگری موکول کرد.

پس از دادگاه وکیل کازبی اعلام کرد که نبرد ادامه دارد و آن‌ها به این حکم اعتراض خواهند کرد.

این محکومیت نشان‌دهنده سقوط مردی است که روزگاری عنوان «پدر آمریکایی» را یدک می‌کشید. تا کنون بیش از ۵۰ زن او را به آزار و سوءاستفاده جنسی متهم کرده‌اند اما اکثر این اتهامات شامل مرور زمان شده و دیگر قابلیت پیگرد قانونی ندارد.

کازبی نخستین سیاه‌پوستی بود که در دوران حکمرانی سفیدپوستان بر برنامه‌های تلویزیونی مخاطبان بسیاری پیدا کرد. او در برنامه «کازبی شو» که از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۲ پخش می‌شد نقش پدر یک خانواده سیاه‌پوست را بازی می‌کرد.

اغلب شاکیان کازبی مدعی شده‌اند که او به آن‌ها مواد مخدر داده و از آن سوءاستفاده جنسی کرده است. در این میان تنها یکی از این اتهامات به اندازه کافی جدید بود که پای کازبی را به دادگاه بکشاند.

تا اینجای کار حکم محکومیت کازبی در دادگاه با واکنش مثبت شاکیان روبه‌رو شده است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها