تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51895

سیدجواد هاشمی،عارف لرستانیسید جواد هاشمی و سپند امیرسلیمانی درباره غیبت مدیران صداوسیما در مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی سخنانی بیان کردند.

به گزارش سینماسینما، مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی بازیگر مجموعه های کمدی تلویزیون امروز ۲۷ فروردین با حضور جمع زیادی از هنرمندان و مردم در تالار وحدت برگزار شد و جای خالی مدیران سیما در این مراسم احساس می شد؛ امری که در چند مراسم تشییع قبلی هنرمندانی که بیشتر چهره تلویزیونی داشتند مشهود بود.

سیدجواد هاشمی که اجرای این مراسم را بر عهده داشت در سخنان کوتاهی درباره نبود مدیران سیما بیان کرد: باید از خود مدیران پرسید که چرا حضور نداشتند.

وی با اشاره به ناهماهنگی بوجود آمده در محل برگزاری مراسم تشییع اظهار کرد: ما انتظار داشتیم که مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یابند با این حال با توجه به اینکه مراسم ابتدا قرار بود در مسجد بلال برگزار شود فکر می کنم شاید مدیران سیما فکر کرده اند که مراسم آنجا برگزار می شود و حتی بسیاری از مردم به تالار وحدت نیامدند و آنجا رفته بودند.

هاشمی درباره این ناهماهنگی عنوان کرد: فکر می کنم این ناهماهنگی باعث این اتفاق شد وگرنه عارف لرستانی را همه دوست دارند.

وی تصریح کرد: من نمی توانم خدایی ناکرده انگی بزنم که چرا مدیران نیامدند ولی متاسفانه ما جای خالی آنها را دیدیم.

همچنین سپند امیرسلیمانی نیز درباره نبود مدیران رسانه ملی گفت: در همه این سال ها جای مدیران خالی بوده و حرف ها هم بیان شده است ولی اتفاقی رخ نداده است.

وی درباره حضور مدیران در چنین مراسم هایی یادآور شد: ما در همین مراسم شاهد حضور افرادی بودیم که شاید انتظار نبود باشند و بسیاری از افرادی هم که می بایست حضور می داشتند، نبودند.

این بازیگر در پایان سخنانش بیان کرد: باید از آنهایی که نبودند، پرسید که چرا نبودند. امثال من به خاطر دوستی به اینجا آمدیم. عارف لرستانی برای من همکار نبود بلکه یک دوست و برادر بود و من به خاطر دوستم آمدم و فکر می کنم وظیفه ما بود که بیاییم آنها هم که نیامدند احتمالا وظیفه شان نبوده است که به مراسم بیایند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها