تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1198

زهرا گلشن، همسر علیرضا تابش این مدیر با اعلام این خبر گفت: صبح امروز (یکشنبه ۱۵ شهریور) به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری شد.

به گفته‌ی وی، تابش اکنون در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و پس از انجام یکسری آزمایش،‌ برای تکمیل درمان بیشتر در بیمارستان بستری می‌شود.

علیرضا تابش از سال ۸۴ تا ۸۶ معاون مدیریت خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی بود و بعد از آن تا سال ۹۲ به عنوان مدیر دفتر هماهنگی امور یادمان‌های رؤسای جمهوری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مشغول به خدمت بود.

بعد از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، تابش که در سال‌های ۷۸ تا ۸۴ عضو هیئت نظارت بر انجمن دوستداران میراث فرهنگی بود، به دعوت محمدعلی نجفی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به این سازمان رفت.

تابش که علاوه بر این موارد، بین سال‌های ۸۵ تا ۸۹ مشاور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ۱۳۸۵، عضو و دبیر شورای فرهنگ و هنر سازمان زیباسازی شهرداری تهران ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹، رئیس هیئت مدیره انجمن فعالان و نخبگان روابط عمومی از سال ۸۵ و عضو شورای سیاست‌گذاری جایزه اخلاق و نیایش در آینه هنر و پژوهش از سال ۸۴ تاکنون بوده است، در فاصله سال‌های ۷۶ تا ۸۴ علاوه بر عضویت در هیات امنای نهادهای سینمایی، دبیری شوراهای متعدد تصمیم گیری را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری و از جمله سینما برعهده داشته است.

علیرضا تابش که از اواسط بهمن ماه به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی بنیاد فارابی در رسانه‌ها نامش مطرح شد، ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۳ به عنوان مدیرعامل بنیاد فارابی انتخاب و شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد سینمایی فارابی معارفه شد

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها