تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39934

هنر و تجربه

مدیر سینمای ۲۹ بهمن شهر تبریز، دلیل وقفه نمایش فیلم‎های هنروتجربه را در این شهر ارتقای کیفی سالن‌های سینما عنوان می‌کند.

به گزارش سینماسینما، شهر تبریز از سال ۱۳۹۴ با اکران فیلم «ماهی و گربه» به جمع شهرهایی که فیلم‎های گروه هنروتجربه را نمایش می‎دهند، پیوسته‎است. سالن سینمای ۲۹ بهمن، مختص نمایش فیلم‌های گروه هنروتجربه در تبریز است و این سالن دو روز در هفته فیلم‎های هنروتجربه را نمایش می‌دهد و سانس‌های نمایش فیلم‌ها هم با توجه به استقبال و تقاضای تماشاگران انتخاب شده‌است.

اکران فیلم‌های گروه هنروتجربه در تبریز اما مدتی است با وقفه مواجه شده‌است، وقفه‌ای که در برخی خبرها از آن به عنوان توقف نمایش فیلم‎های هنروتجربه در تبریز یاد شده‌است. چنان‌که چهارشنبه ۲۲ دی گزارشی در روزنامه اعتماد منتشر شده‎ که خبر از توقف نمایش فیلم‎های هنروتجربه در شهر تبریز می‎دهد. برای آگاهی از دلایل این وقفه و انتشار این اخبار به سراغ مدیر سینما ۲۹ بهمن تبریز رفتیم. شهرام خزرایی با ردخبر توقف نمایش فیلم‎های هنروتجربه در تبریز به سایت هنروتجربه توضیح می‌دهد:« مدتی در کار سینمای هنروتجربه تبریز وقفه افتاد ولی نه دلیل عدم استقبال تماشاگران، بلکه ما خودمان برنامه‌های هنروتجربه را کم‌رنگ‌تر کرده بودیم تا بتوانیم کیفیت نمایش فیلم در سالن‌مان را ارتقا دهیم.»

مدیر سینما ۲۹ بهمن در ادامه به آغاز فعالیت هنروتجربه در دوره جدید اشاره کرده و می‎گوید: «در حال حاضر دو روز در هفته یعنی روزهای جمعه ساعت ۱۲ ظهر و ساعت ۱۷ دوشنبه، فیلم‌های هنروتجربه در این سینما نمایش داده می‌شوند و نمایش فیلم‌ها در این دوره با فیلم سینمایی «مات» به کارگردانی صبا کاظمی آغاز شده‌است.»

او هم‌چنین به بهبود وضعیت پخش در سالن سینمای۲۹ بهمن تبریز اشاره می‎کند: «الان سیستم پخش خیلی خوبی در سالن‌ سینمای ما تعبیه شده‌است و دیگر مشکلی برای پخش وجود ندارد. این سینما بالای ۶۰ سال قدمت دارد و ما تمام سعی‌مان را کرده‌ایم که آن‌ را سالم نگه داریم. البته به طور قطع نیاز به تعویض تجهیزات در این سالن‌ها دیده می‌شود ولی این مربوط به مباحث کلان کشوری است و از صاحبان سینما برنمی‌آید. آن هم انشاءالله حل می‌شود.»

و در ادامه این گفت‌وگو درباره تبلیغ فیلم‌های هنروتجربه هم می‌گوید:«تبلیغات برای این فیلم‌ها به شکل چاپ بولتن، تبلیغ فیلم‌ها در سایت سینما و تبلیغاتی است که پشت ویترین سینما زده می‌شود.»

او در پایان استقبال تماشاگران تبریزی از فیلم‌های هنروتجربه را خوب توصیف می‎کند:«بیشتر مخاطبان هنروتجربه در سینمای تبریز قشر هنرمندان و دانشجویان هستند و استقبال خوبی از این فیلم‌ها می‌شود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها