مرتضی شایسته: امیدوارم آنچه در آیین نامه اکران ۹۷ نوشته شده اجرایی شود

مدیر شرکت پخش «هدایت فیلم» معتقد است آیین نامه اکران در سال ۹۷ به نفع صنوف سینمای ایران است.

به گزارش سینماسینما، مرتضی شایسته تهیه کننده سینما و مدیر شرکت پخش «هدایت فیلم» با اشاره به پردیس سینمایی سام در شرق تهران گفت: مجموعه فرهنگی و تجاری «سام» ساخته شده است و ۳ طبقه از آن در اختیار من قرار گرفته تا با ایجاد و ساخت سالن های سینمایی در شرق تهران، امکان تماشای فیلم برای مخاطبان در شرق پایتخت فراهم شود.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: بر اساس فضایی که در اختیار ما قرار گرفته شده است، طی یک سال آینده نزدیک به ۲۵ سالن سینما آماده بهره برداری می شود و به زودی تعداد صندلی هایی که به ظرفیت سینمایی کشور اضافه می شود، اعلام می شود.

وی درباره تبیین آیین نامه اکران در سال ۹۷ توضیح داد: از جزئیات کامل آیین نامه خبر ندارم اما با توجه به آنچه که شنیده ام، آیین نامه مورد نظر به نفع صنوف سینمایی است و امیدوارم آنچه که نوشته شده است، اجرایی شود.

تهیه کننده فیلم «صد سال به این سال ها» بیان کرد: شرکت های پخش کننده فیلم مانند سال های گذشته همزمان می توانند تنها ۲ فیلم را نمایش دهند و از همه دفاتر پخش خواسته اند که به صورت فعال در این حوزه ورود پیدا کنند.

شایسته در پایان گفت: هدایت فیلم نیز برای اکران نوروزی سال ۹۷، با ۴ فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی، «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی و «بی حساب» به کارگردانی مصطفی احمدی اعلام آمادگی کرده است که امکان اکران ۲ فیلم از این ۴ فیلم در نوروز وجود دارد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 81837 و در روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۹:۴۱
2024 copyright.