تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 74969

بهرام رادان بازیگر سینما به همراه یک تیم ۱۰ نفره ایرانی حمل مشعل المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی را بر عهده دارند.
به گزارش سینماسینما، کمیته‌ برگزارکننده بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ اعلام کرد مشعل این بازی‌ها قرار است مسافت ۲۰۱۸ کیلومتری را قبل از افتتاحیه بازی‌ها طی کند.

سفر مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از اول نوامبر آغاز شد و از ۱۷ شهر و استان در کره جنوبی می گذرد. مشعل بازی‌ها به مدت ۱۰۱ روز و توسط هفت هزار و ۵۰۰ نفر پس از رسیدن به اینچئون حمل خواهد شد. امسال بهرام رادان بازیگر سینما به همراه یک تیم ۱۰ نفره از افراد برجسته کشور این مشعل را حمل می‌کنند.

شعار مراسم حمل مشعل، “اجازه دهید همه بدرخشند” خواهد بود و مسئولان برگزار کننده پیونگ چانگ ۲۰۱۸ می‌گویند. این شعار در وهله اول به ذات مشعل المپیک باز می‌گردد و سپس به آرزوی پیونگ چانگ برای اتحاد جهان از طریق ورزش.

لی هی بئوم، رییس کمیته‌ برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ در این باره گفت‌: مراسم حمل مشعل این پیام را به نسل‌ها می رساند که مردم با فرهنگ‌ها، نژادها و مذاهب گوناگون می‌توانند کنار هم جمع شوند. ما اطمینان داریم که مشعل اجازه می‌دهد که همگان بدرخشند و جرقه‌های اشتیاق و هیجان را قبل از بازی‌ها شعله ور کند.

بهرام رادان از مدت‌ها قبل با همکاری شرکت سامسونگ به عنوان اسپانسر مشغول انتخاب تیم ایرانی برای حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی بودند که از میان این افراد می‌توان به عظیم قیچی ساز کوهنورد، هلیا باغبانی خلبان، بهناز شفیعی و … اشاره کرد. رادان پس از انتشار فیلم حمل مشعل در صفحه اجتماعی خود نوشت: یکی از بیاد ماندنی ترین لحظات زندگیم، به یاد تمام مردم عزیزتر از جانم بودم.

بازی‌ها قرار است از ۹ فوریه تا ۲۵ فوریه در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار شود.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها