تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40596

مصطفی زمانیمصطفی زمانی با دو فیلم «سارا و آیدا» و «یک روز بخصوص» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش سینماسینما، مصطفی زمانی که با سریال «یوسف پیامبر» شناخته شد و با سریال «شهرزاد» به اوج محبوبیت رسید، امسال با دو فیلم «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری و همچنین «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان به جشنواره سی و پنجم می‌آید.

«سارا و آیدا» تازه‌ترین اثر مازیار میری است که پس از چهار سال دوری از سینما ساخته‌شده است. در خلاصه داستان آن آمده : سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آن‌ها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟ در این فیلم که فیلمنامه آن را امیر عربی نوشته، غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان‌بخش و یغما گلرویی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین همایون اسعدیان مجری طرح این فیلم است.

«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبرداری آن در تهران انجام شد. این فیلم فضای نزدیک به «سعادت‌آباد» اثر دیگر این کارگردان دارد که در زمان اکران با استقبال خوبی از طرف مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده بود.

در سوی دیگر «یک روز بخصوص» قرارگرفته که همایون اسعدیان آن را کارگردانی کرده است. او نیز پس از چهار سال دوری از سینما فیلم جدیدی را کارگردانی کرده است. این فیلم اثری متفاوت از دیگر ساخته‌های این کارگردان است و مازیار میری فیلم را تدوین کرده است.

یک روز بخصوص، مصطفی زمانی

در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی در ژانر ملودرام و با مضمونی اجتماعی است، آمده: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان‌بخش، با معرفی افسانه کمالی و مجتبی پیرزاده و همراهی ایلیا نصرالهی به‌عنوان بازیگر خردسال حضور دارند.

نکته قابل‌توجه در هر دو فیلم این است که مصطفی زمانی با دو همبازی خود در سریال موفق «شهرزاد» در این دو فیلم همبازی است.

او در فیلم «سارا و آیدا » بار دیگر با غزل شاکری همبازی است و در فیلم «یک روز بخصوص» با پریناز ایزدیار روبه‌رو می‌شود.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها