تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 98854

پیمان جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی اعلام کرد که حدود ۶ نفر از مدیران ارشد شبکه ها و کانال های معاونت برون مرزی صداوسیما شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند.

به گزارش سینماسینما، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما درباره اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان در معاونت برون مرزی بیان کرد: ما تابع ضوابط کشور و صداوسیما هستیم و اگرچه ممکن است که اجرای این قانون به صورت مقطعی مشکلاتی را به وجود آورد اما قطعا در درازمدت به نفع رسانه و کشور است.

وی ادامه داد: به نفع ساختار نیروی انسانی کشور است که این قانون اعمال شود و ما هم مثل باقی بخش های سازمان صداوسیما این قانون را اعمال می کنیم هرچند ممکن است مشکلاتی هم برایمان به وجود بیاید چون حوزه برون مرزی کاری تخصصی است و نیروی متخصص در این حوزه کم است.

جبلی اظهار کرد: ما پذیرفته ایم که تابع قانون باشیم چراکه اگر تابع باشیم انگیزه برای میدان دادن به نیروهای جوان بیشتر خواهد شد.

وی درباره نیروهایی که در معاونت برون مرزی صداوسیما مشمول این قانون می شوند، بیان کرد: ۵ الی ۶ نفر از مدیران ارشد شبکه ها و کانال های برون مرزی و همچنین در میان سایر نیروها، افرادی را داریم که به طور مثال تهیه کنندگان با سابقه و حرفه ای هستند، شامل این قانون می شوند اما هنوز آمار دقیقی از آنها در دست نیست.

معاون برون مرزی صدا وسیما در پایان عنوان کرد: برای برخی از این نیروها هنوز در حال محاسبه سنوات و دیگر مسایل اداری آنها هستیم و به همین دلیل هنوز اطلاعات ما کامل نشده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها