تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 104340

زهرا ساروخانی | بی قانون

 

به بهمن رسیدیم و جشنواره فیلم فجر. منبعی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگاران گفت صدا و سیما داره خودش رو برای حضور حداکثری رضا رشیدپور در شبکه‌های درون‌مرزی، برون‌مرزی و میان‌مرزی گرم میکنه. شاید بپرسید میان‌مرزی دیگه چیه که باید به استحضارتون برسونم یعنی شبکه شهرهایی که نزدیک مرز هستن، لب مرز باد زیاد میوزه و گاها با یک باد ملایم، سیاست‌های شبکه از اینور آب به اونور آب منتقل میشه. مورد داشتیم شدت این باد جوری بوده که قهرمان ورزش‌های رزمی جهان رو هم به زانو درآورده و اجبارا حقایق غیر قابل کتمانی رو به مردم نشون داده،‌ مثال مبرهنش هم همین شبکه استانی کیش. گزارش‌های میدانی خبرنگار ما نشون میده مدیران رسانه ملی به درستی متوجه علاقه و اعتماد شدید مردم به صدا و سیما شدن و فهمیدن که همانا واقعا لازم نیست اینقدر تلاش کنن، ‌هرچی دم دستشون اومد یه رشیدپور میچسبونن تنگش، میذارن تو سینی و به مردم تعارف میکنن. توجه شما رو به جدول پخش برنامه های رسانه ملی در بهمن جلب می‌کنم:

شبکه یک: برنامه مفرح، شادی بخش و سورئال، با درون‌مایه‌های رئالیسم جادویی با نام «هموطن خیالت راحت»،‌ مصاحبه تخصصی رضا رشیدپور با رییس جمهور.

شبکه دو: برنامه سرگرمی‌ـ‌تحلیلی‌ـ‌فنی‌ـ‌اختراعی‌ـ‌اسپرت‌ـ‌مجلسی صبحگاهی با نام «حالا حالاها خورشید» با اجرای حرفه‌ای رضا رشیدپور و رفقا.

شبکه سه: برنامه تخصصی تحلیل فیلم‌های جشنواره فجر با نام «هفت به‌علاوه هفت منهای یک»، ‌با اجرای مجری‌ـ‌کارشناس‌ـ‌منتقد، رضا رشیدپور.

شبکه چهار: برنامه فوق تخصصی علمی با نام «جهشی در علم با رضاگان رشیدپوریدمن»

شبکه پنج: برنامه کمک آموزشی “بویینگ ۷۷۷ بخریم یا پراید؟ مسئله این است”، با حضور افتخاری کاپیتان رضا رشیدپور

شبکه خبر: برنامه هفتگی مروری بر مطبوعات ایران با رضاعود رشیدپورنود

شبکه سحر: برنامه صباح «فی الحال الشمس»، با اجرای التوانمند الدندان االجمیل، الرضا الرشیدبور ‌بموضوع الاختصاصیه «الجمال الخاشقجی که بود و جه الکرد»

شبکه پویا: برنامه شاد و رنگارنگ و کودک محور با نام «تعریف از خود نباشه»، با ارائه همزمان راهکار و صورت حساب به والدین عزیز با موضوع «کودک دلبندتان را مخترعی بزرگ کنید»، با اجرای موزیکال عمو رشیدپور

شبکه سلامت: «چگونه با لباس یقه اسکی خفه نشویم» با اجرای مدل‌ـ‌مجری مشهور: رضا رشیدپور

شبکه آموزش: برنامه انگیزشی ویژه دانش آموزان کنکوری با عنوان: «چگونه از ممنوع التصویری به ثابت التصویری برسیم»،‌ مرور زندگی نامه استاد رشیدپور و بیان ناگفته ها توسط ایشان
🔻🔻🔻
روزنامه طنز بی قانون (ضمیمه طنز روزنامه قانون)

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها