تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82880

«پلنگ سیاه» با ادامه موفقیت خود توانست مانع «توم ریدر» یا «مهاجم مقبره» هم بشود و برای پنجمین هفته متوالی در صدر باکس آفیس آمریکا قرار بگیرد.

 به گزارش سینماسینما، «پلنگ سیاه» محصول دیزنی-مارول برای پنجمین هفته متوالی در صدر باکس آفیس آمریکا قرار گرفت و با فروش ۲۷ میلیون دلار دیگر با نمایش در ۳۸۳۴ سالن سینما «توم ریدر» محصول برادران وارنر و متروگلدوین مایر را نیز پشت سر گذاشت. این فیلم در نخستین آخر هفته اکرانش با نمایش در ۳۸۵۴ سالن سینما افتتاحیه‌ای ۲۲ میلیون دلاری را تجربه کرد.

به این ترتیب «پلنگ سیاه» به شکستن رکوردها ادامه می‌دهد. این فیلم در ۲۹ روز نخست اکرانش توانسته است فروش خود را در بازار داخلی آمریکا به ۵۸۵ میلیون دلار برساند.

فروش این فیلم موجب شد تا این هفته به عنوان چهارمین هفته پرفروش از پنجمین هفته اکران یک فیلم در تاریخ سینمای آمریکا شناخته شود. پیشتر «آواتار» در سال ۲۰۰۹ توانسته بود هفت هفته پرفروش‌ترین فیلم باقی بماند.

در هر حال «توم ریدر» که بازسازی ماجراهای لارا کرافت با بازی آلیسیا ویکاندر است با نمایش در برخی از کشورها در مجموع این آخر هفته فروشی ۵۴.۶ میلیون دلاری در سطح جهان را ثبت کرده است.

این فیلم را روآر اوتاگ نروژی کارگردانی کرده و برمبنای یک بازی محصول ۲۰۱۳ ساخته شده است. این فیلم نقدهای متنوعی گرفته و در سایت روتن تومیتوز امتیازی ۵۰ درصدی کسب کرده است.

فیلم ایوا دوورنی یعنی «چین خوردگی در زمان» ‌نیز در دومین هفته نمایشش ۱۶ میلیون دلار در ۳۹۸۰ سالن سینما کسب کرد و در جایگاه سوم نشست. استورم راید، اپرا وینفری، رییس ویتراسپون و میندی کالینگ بازیگران این فیلم هستند.

این هفته در عین حال نخستین آخر هفته اکران فیلم «من می‌توانم تنها تصور کنم» بود که با نمایش در ۱۶۹۲ سالن سینما فروشی ۱۵ میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم داستانی را که پشت ترانه‌ای به همین نام است که توسط «مرسی‌می» خوانده شده، روایت می‌کند. فیلم ساخته اندرو و جان اروین است و با بازی مایکل فینلی در نقش میلارد ساخته شده است.

فیلم جدید دیگر آخر هفته «عشق، سیمون» محصول کمپانی فاکس است که ۱۲ میلیون دلار فروش کرد . این رمانس نوجوانانه با بازی نیک رابینسون با امتیاز ۹۱ درصدی در سایت روتن تومیتوز رو به رو شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها