تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24532

بهروز شعیبی مهتاب نصیرپور بهزاد فراهانیمهتاب نصیرپور از مردم خواست فیلم‌هایی که با موضوع قصاص ساخته می‌شود را با دقت تماشا کنند.

به گزارش سینماسینما، دومین شب از دومین جشنواره سینما مدرسه با اکران و بررسی فیلم “دهلیز” به کارگردانی بهروز شعیبی برگزار شد. مهمانان ویژه‌ شب دوم از جشنواره سینما مدرسه بهروزشعیبی‌ کارگردان فیلم و  مهتاب نصیرپور از بازیگران توانا در عرصه‌ سینما و تئاتر و نیز هنرمند خردسال محمد رضاشیرخانلو بودند.

بهزاد فراهانی دبیرجشنواره با تشکر از حضور بهروز شعیبی او را کارگردانی جوان و خوش آتیه خواند و از تبحر او در گرفتن بهترین بازی از هنرمندان تقدیر کرد. فراهانی همچنین با قدردانی از توجه کارگردان به مفهوم گذشت و احترام به والدین در این فیلم این خصوصیات اخلاقی را از ویژگی بارز ایرانیان دانست.

شعیبی هم با ابراز خوشحالی از حضور در مجتمع علامه طباطبایی دلیل خرسندی خود را حضور در جمع تماشاچیان مشتاق و تنفس در فضای مدرسه دانست.

مهتاب نصیرپور از دیگر مهمانان ویژه حاضر در این جمع با اظهار خوشحالی از حضور تماشاگران حاضر در سالن آمفی تئاتر مجتمع علامه طباطبایی ضمن شرح کوتاهی از فیلم که به موضوع قصاص اختصاص داشت از مردم دعوت کرد فیلم را با حوصله و در قد و قامت یک اثر هنری تماشا کنند. او گفت: موضوع قصاص به یک بحران در جامعه تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که در اولین شب از جشنواره سینما مدرسه فیلم صبح روز بعد به کارگردانی کیومرث پوراحمد اکران گردید که این فیلم توسط هنرمندانی چون پرویز پور حسینی و حسین محب اهری مورد نقد و بررسی قرار گرفت. همچنین قرار است امشب و در آخرین شب از این جشنواره، فیلم “چکمه” به کارگردانی محمدعلی طالبی اکران و پس از آن با حضور کارگردان و هنرپیشه‌ خردسال فیلم و مهمانان ویژه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

حضور در این جشنواره برای عموم رایگان است. همچنین علاقه مندان می‌توانند برای شرکت درآخرین شب این جشنواره به آدرس: بزرگراه نیایش – انتهای ستاری شمالی – دوربرگردان جنوبی- خروجی دوم – خیابان شعرا پلاک ۱۷ مراجعه کنند.

مهتاب نصیرپور بهزاد فراهانی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها