تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76035

کارگردان فیلم سینمایی «خانه کاغذی» با بیان اینکه بودجه های دولتی در همه بخش ها باید شفاف شود، گفت: با این اقدام بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، مهدی صباغ زاده  افزود: شفافیت در مصرف بودجه دستگاه ها از نکات اساسی و کلیدی مورد تاکید رئیس جمهوری است که باید مورد استقبال قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شفافیت در مصرف بودجه دستگاه های مختلف اعتماد خوب و درستی میان مردم و مسوولان بوجود می آورد، اظهار کرد: اعتماد سازی از مهمترین و اساسی ترین پایه های ارتباط متعادل میان مردم و دولت است، وقتی در مورد بودجه و اعتباراتی که به دستگاه های مختلف تعلق می گیرد، شفافیت بوجود آید، بسیاری از مشکلات موجود کشور نیز حل می شود.
تهیه کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» با بیان اینکه صنعت سینما مهمترین بخش فرهنگی جامعه را در بر می گیرد، ادامه داد: بهتر است بودجه هایی که برای حوزه سینما توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تخصیص می یابد، از سوی بنیاد فارابی و سایر نهادهای ذیربط بطور درست و به جا هزینه شود و عملکرد آن به مردم بویژه هنرمندان گزارش شود.
صباغ زاده، این اقدام را باعث اعتمادسازی قشر هنرمند با مسوولان فرهنگی دانست و تصریح کرد: وقتی شفافیت و اعتماد در مصرف هزینه بوجود آید، فیلمسازان و سایر هنرمندان با انگیزه بیشتر آثار خوب، مفید و با کیفیت را تهیه می کنند.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته هیچگونه شفافیتی در ارائه گزارش عمکلرد از مصرف هزینه های دولتی توسط دستگاه ها انجام نشده، گفت: آگاهی بخشی در صرف هزینه های دولتی سبب شفافیت آنها و تعهد کاری مسوولان در بخش های مختلف از جمله حوزه سینما می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها