تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64243

فیلم «زرد» که در دومین حضور بین‌المللی به بخش مسابقه‌ جشنواره بین‌المللی فیلم «هنر روسیه» راه یافته بود، شامگاه ۵ شهریور ماه توانست دو جایزه اصلی جشنواره در بخش بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را در مراسم اختتامیه نصیب خود کند.

به گزارش سینماسینما، اولین ساخته‌ی بلند سینمایی تقی‌زاده که پیش از این در جشنواره بین‌المللی شانگهای که جزو جشنواره‌های الف دنیا محسوب میشود، جایزهی ویژه هیأت داوران را برای بهترین کارگردانی و جایزه بهترین نقش اول زن را دریافت کرد،در جشنواره بین‌المللی فیلم bridge of art روسیه هم دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم را دریافت کرد.

این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ آگوست (اول تا ششم شهریور ماه) در شهر روستوف روسیه برگزار شد و فیلم “زرد” در دومین حضور بین‌المللی خود، در بخش مسابقه این رویداد به نمایش در می‌آید.پخش بین المللی “زرد” برعهده Iran ArtHouse Film به مدیریت مرجان علیزاده است.

همچنین فیلم “زرد” پاییز امسال در گروه سینمایی قدس بعد از فیلم “خالتور” نمایش در می‌آید.

در خلاصه داستان “زرد” که فیلمی پربازیگر است، آمده: آدمهای عجیبی هستیم… امروزمون با فردا خیلی فرق می‌کنه…

بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، امیرعلی نبویان، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، حسین نائینی، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی و حسین مهری در «زرد» به ایفای نقش میپردازند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها