تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9488
شنیده های ما حاکی از آن است که میترا حجار یکی دیگر از ستاره دهه هفتاد نیز قصد دارد به جرگه کارگردانان بپیوندد و اولین فیلم بلند سینمایی خودش را بسازد.

به گزارش سینماسینما،   در میان ستاره های سینمایی دهه هفتاد تب و تاب ناخونک زدن به رشته های دیگر خاصه کارگردانی و عکاسی خیلی بیشتر از بازیگران نسل جدید وجود دارد. برخی در این مورد موفق شدند و برخی دیگر اتفاقی برایشان نیفتاد. شنیده های ما حاکی از آن است که میترا حجار یکی دیگر از ستاره دهه هفتاد نیز قصد دارد به جرگه کارگردانان بپیوندد و اولین فیلم بلند سینمایی خودش را بسازد.
آن طور که خبردار شدیم علی میرمیرانی، فیلمنامه اولین تجربه کارگردانی میترا حجار را نگاشته و در حال حاضر آخرین مراحل بازنویسی آن را پشت سر می گذارد.
آخرین خبری که از میترا حجار در رسانه ها منتشر شد برمی گردد به مهر ماه امسال؛ اینکه از بازی در نمایش حمیدرضا نعیمی انصراف داد و دلیل آن هم نداشتن امنیت جانی در محل اجرا بود. حجار که قرار بود نقش «قطام» را در نمایش «ترور» بازی کند طی نامه ای به حمیدرضا تصمیمی، سرپرست گروه تئاتر شایا از همکاری با این گروه کناره گیری کرد. حجار در نامه خود دلیل کناره گیری اش را ادامه کار گروه تئاتر شایا در تئاتر شهر عنوان کرد و اعلام کرده است که در صورت تغییر سالن اجرا به همکاری خود با گروه ادامه خواهد داد.
اما حالا اگر میترا حجار این اتفاق را عملی و فیلمسازی را آغاز کند، می تواند با ساخت این فیلم در کنار کارگردانان زن هم نسل خود قرار بگیرد. نیکی کریمی یکی از آنهاست که سابقه ساخت فیلم هایی مثل «سوت پایان»، «یک شب» و «چند روز بعد» را در کارنامه اش دارد و این روزها فیلم او فروش میلیاردی را پشت سر می گذارد.

 

 

 

منبع: هفته نامه تماشاگران امروز

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها