تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51054

نادر فلاحنادر فلاح از اکران فیلم «خماری» در آینده‌ نزدیک و نمایش تازه اش خبر داد.

به گزارش سینماسینما، نادر فلاح بازیگر که سال گذشته یکی از پرکارترین بازیگران مرد بود و در جشنواره فیلم فجر نیز آثار خوبی داشت، این روزها مشغول تمرین برای حضور بر صحنه نمایش است.

او گفت: این روزها مشغول تئاتری هستم به نام «رئال مادرید ۱۱ بارسلونا ۱» نوشته و کارگردانی سید مهدی شجاعی که قرار است از اواخر اردیبهشت در تالار حافظ به صحنه برود.

فلاح درباره نقش خود در این نمایش اظهار کرد: من در این نمایش نقش یک مبارز اسپانیایی رادارم که بیشتر از آن‌که عمل کند حرف می‌زند، نمایش درباره جنگ‌هایی است که در اسپانیا رقم خورده است. کار خوبی است و امیدوارم مخاطب هم ببیند و از آن راضی باشد. در این اثر با پانته‌آ بهرام، روزبه بمانی و فرزاد حسنی به همراه چند بازیگر جوان همبازی هستم.

بازیگر «لانتوری» ادامه داد: اواخر سال ۹۵ نیز یک فیلم سینمایی با مصطفی سیاری کارکردم به نام «همچنان که می‌مردم». این فیلم روایت ۴ خواهر و برادر است که جنازه پدر را طبق وصیت‌نامه او باید ببرند و در شهری که خواسته دفن کنند. در این میان اتفاقاتی رخ می‌دهد که قصه را پیش می‌برد.

وی درباره ژانر این اثر سینمایی عنوان کرد: بیشتر یک موضوع انسانی است تا اجتماعی و یک فیلم جاده‌ای است. در ارتباط با رابطه‌ای که این افراد با پدر داشتند. در این فیلم مسائل شهری خیلی دیده نمی‌شود و معطوف به ماجرای خانواده است و بازبینی که این افراد نسبت به ماجراهای زندگی‌شان دارند. در این فیلم که در قشم فیلم‌برداری آن انجم شده است الهام کردا، مجید آقا کریمی و وحید راد من را همراهی می‌کنند.

فلاح در ادامه به سایر آثار خود و زمان اکران آن‌ها اشاره کرد و افزود: «سد معبر»، «انزوا»، «خماری» و «دریاچه ماهی» را آماده اکران دارم که از این میان تا چند روز آینده فیلم «خماری» به کارگردانی داریوش غذبانی که در جشنواره سی و چهارم به نمایش درآمده بود، اکران خواهد شد و از سرنوشت سایر آثار اطلاعی ندارم.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها