تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37270

خونه ملک مطیعیاکران فیلم مستند «خونه» به کارگردانی خدایار قاقانی در گروه هنر و تجربه از ۱۲ دی ماه آغاز می شود.

به گزارش سینماسینما ، نخستین نمایش مستند«خونه» در ۱۲ دی ماه در سینما چارسو(سئانس ساعت ۱۶) است که طی مدت اکران و طبق جدول نمایشی در گروه هنر و تجربه در سالن های خانه هنرمندان، ، موزه سینما در تهران و در شهرستان های اصفهان، شیراز، کرج، مشهد و بابل نیز به نمایش در می آید.
علاقمندان از طریق سایت سینمایی گروه هنر و تجربه نیز می توانند از جدول اکران و سئانس های نمایشی آن اطلاعات بیشتری به دست آورند.

در خلاصه روایت این مستند آمده است؛ عمارت قدیمی میرزا حسن مستوفی الممالک(از سیاستمداران خوشنام دوره قاجار) بعد از عمر ۱۲۵ ساله‌اش در حوالی گلوبندک تهران تصویر شده است و روایت‌های ناگفته‌ای را از وقایع رخ‌داده در خود دارد. «خونه» برای این روایت از خواب بیدار می‌شود و به خواب می‌رود.

آیدین آغداشلو، محمدرضا اصلانی،سیدعبدالله انوار،زنده یاد فریدون حافظی،نصرالله حدادی، زنده یاد محمدعلی سپانلو،همایون شهنواز، زنده یاد شهین مستوفی الممالک، علی معلم، لیلا معیری،ناصر ملک مطیعی،سیدعلیرضا میرعلینقی،زنده یاد احسان نراقی،جهانگیر هدایت و…از جمله چهره هایی هستند که در این مستند حضور دارند.

عوامل مستند «خونه»عبارتند از:
طرح، پژوهش، تدوین و کارگردانی؛ خدایار قاقانی – مدیر تصویربرداری: داود عباسی(با یادی از شهید سیدمهدی میرافضلی)،صدابردار: ایمان بازیار و عرفان ابراهیمی،صداگذار: عرفان ابراهیمی، مشاور کارگردان: علی عبدالله زاده، مشاور تدوین: وحید قاضی، مدیر تولید: حمید قاقانی،مدیر تدارکات: میلاد مهرابی، دستیار تصویربردار: احسان عباسی ، عکاس: داود عباسی و سمیرا انصافی، مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی، مترجم: زنده یاد پرتو مهتدی، طراح پوستر: محسن محروقی، استودیو: تصویرگران، تهیه کننده: خدایار قاقانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها