تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24334

حافظ ناظری شهرام ناظری
کنسرت ناگفته ناظری ها، بعد از میزبانی بی سابقه از٢۴٠٠٠ نفر در فضای باز برج میلاد تهران و رکورد شکنی،هم اکنون برای پنجمین بار تمدید شد.

به گزارش سینماسینما، به دلیل حضور علاقه مندان در  شش اجرای گذشته و چهار تمدید کنسرت ناگفته استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری در مرداد ماه، پنجمین تمدید و هفتمین و هشتمین اجرای این کنسرت در روزهای۱۴ و ۱۵ شهریور ماه در فضای باز برج میلاد تهران تمدید شد.

تمدید این کنسرت به دلیل استقبال خاص هواداران، تماس ها و درخواست های مکرر مبنی بر تمدید آن صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم با این حرکت  فرصت حضور را برای دیگر علاقه مندانی که تاکنون نتوانسته در این کنسرت شرکت نمایند را فراهم نماییم.
لازم به ذکر است  برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن کنسرت ها، احترام به مخاطب و نوآوری ، اجراهای پیش رو تفاوت هایى  در  دکور، نور و صداخواهد داشت تا تجربه متفاوتی را نسبت به کنسرت های گذشته برای مخاطب رقم بزند.
علاقه مندان به خرید بلیت این کنسرت می توانند روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ساعت ۳:۳۳:۳۳ ظهر به سامانه ۸۴۲۰۰ به آدرس www.84200.ir مراجعه و نسبت به انتخاب صندلی های دلخواه خود و خرید بلیت آن اقدام نمایند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها