تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 49277

عکس سینماسایت سینماسینما در رتبه بندی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سایت های عمومی، در میان ۲۰ سایت برتر قرار گرفت.

به گزارش سینماسینما، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس فرم خوداظهاری پایگاه های خبری در پاییز سال ۱۳۹۵، به ارزیابی عملکرد پایگاه های خبری پرداخت و نتیجه به دست آمده از این ارزیابی حکایت از آن داشت که سایت خبری سینماسینما در رتبه هجدهم قرار دارد.

بر این اساس برای بار دوم در دو سال گذشته سینماسینما از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد درمیان ۲۰ سایت اول کشور قرار گرفت. همچنین نکته قابل توجه در جدول ارائه شده از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، سینماسینما تنها سایت فرهنگی کشور است که در میان ۲۰ پایگاه خبری نخست دیده می شود. سال گذشته هم سینماسینما موفق به کسب رتبه هفدهم شده بود.

کمیته رتبه بندی پایگاههای خبری از ترکیب زیر تشکیل شده است: دو استاد ارتباطات به انتخاب مجمع روسای دانشکده ها و گروههای ارتباطات دانشگاههای تهران، دو مدیرمسئول پایگاههای خبری عمومی و یک مدیر مسئول پایگاه خبری تخصصی و یک سردبیر پایگاه خبری، همگی به انتخاب مدیران مسئول خبرگزاری ها و مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی.

در این دوره به ترتیب حمید ضیائی پرور و رها خرازی آذر، محمد صادق عرب لو(تابناک)، مسعود فاتح(سیتنا)، محمد نوین(فرارو)، حبیب عباسی(شفقنا) و حسن محرابی اعضای این کمیته بودند.

فایل پی دی اف رتبه بندی پایگاه های خبری را می توانید اینجا ببینید.

رتبه بندی پایگاه های خبری

رتبه بندی پایگاه های خبریرتبه بندی پایگاه های خبری

رتبه بندی پایگاه های خبری

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها