تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 88409
تام کروز از آغاز فیلمبرداری قسمت جدید فیلم «تاپ گان» خبر داد.

به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری فیلم «تاپ گان ۲» با بازی تام کروز آغاز شد. کروز نخستین تصویر از این فیلم را در توییتر منتشر کرد. بازیگر «ماموریت غیرممکن» در این اثر جدید سینمایی نقش شخصیتی به نام پیت «ماوریک»‌ میچل را بازی می‌کند که خلبان هواپیماهای جنگنده است.

جزییات فیلمنامه دنباله جدید «تاپ گان» منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعات قبلی در این فیلم شخصیتی که تام کروز نقشش را بازی می‌کند یک معلم خلبانی جنگنده است و این بار هواپیماهای بدون سرنشین نیز به داستان اضافه شده‌اند؛ در عصری که جنگنده‌های نسل پنجم مفهوم نبردهای هوایی را تغییر می‌دهند.

جوزف کوشینسکی کارگردان «تاپ گان ۲»‌ باور دارد که دیدگاهش در این فیلم برای عصر حاضر و اتفاقاتش مناسب است. او در این باره گفت: «نیروی هوایی امروز با سال ۱۹۸۶ که نخستین فیلم «تاپ گان»‌ ساخته شد، فرق‌های اساسی دارد.» کرازینسکی که در فیلم «فراموشی» محصول ۲۰۱۳ با تام کروز همکاری کرده است، ادامه داد: «نمی‌توان به بازسازی فیلم ارژینال بسنده کرد. من علاوه بر بازآفرینی تجربیات فیلم اصلی، اقتباسی تازه عرضه خواهم کرد.»

تا اینجای کار تنها نام تام کروز به عنوان بازیگر فیلم رسانه‌ای شده است. در فیلم نخست کلی مک‌گیلز، وال کیلمر، آنتونی ادواردز و مگ رایان دیگر بازیگران فیلم بودند.

فیلم اصلی به کارگردانی تونی اسکات در تابستان ۱۹۸۶ اکران شد و در جهان بیش از ۳۵۷ میلیون دلار فروش داشت. «تاپ گان: ماوریک» تابستان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها