تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101847

محمدحسین لطیفی در نخستین اظهارنظر پس از قطعی شدن حضورش در مقام مجری «هفت» به تشریح رویکرد و اولویت‌های خود در این برنامه پرداخت.

به گزارش سینماسینما، محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون که اجرای برنامه تلویزیونی «هفت» در ایام برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را برعهده خواهد داشت، درباره اجرای برنامه «هفت» و رویکردش در این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: اگر بنابر مذاکراتی که تا کنون داشته‌ایم قرار باشد من اجرای قطعی این برنامه را به عهده بگیرم قطعا رویکرد متفاوتی خواهم داشت.

وی ادامه داد: من جزو کسانی بودم که هیچ‌گاه رویکرد قبلی «هفت» را قبول نداشتم و قطعا رویکرد من در چالش با مهمانان شیوه متفاوتی خواهد داشت.

لطیفی اظهار کرد: اینکه مردم را به عیان به تماشای مشکلات سینما بنشانیم و مردم به ما بخندند رویکرد درستی نیست. من رویکرد قبلی را هیچ وقت قبول نداشتم و شاید نیم ساعت از برنامه را می‌دیدم.

این کارگردان سینما درباره رویکرد خود عنوان کرد: من علاقه‌ای به تنش‌ها ندارم رویکرد ما باید مهر و محبت و دوستی باشد. اساسا برنامه «هفت» چالشی است اما این چالش می‌تواند پدرانه باشد یا نوعی موضع‌گیری باشد در نهایت من موضع‌گیری نمی‌کنم.

محمدحسین لطیفی که در مقام کارگردان این روزها «شبی با عبدی» را روی آنتن شبکه نسیم دارد، پیش از این اجرای برنامه سینمایی «سینما-اکران» در شبکه پنج سیما را تجربه کرده بود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها