تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95168
هادی حجازی‌فر با اشاره به دلایل انتخاب متفاوتش برای حضور در فیلم «کاتیوشا»، تاکید کرد که تلاش کرده تصویر تازه‌ای از تندروها را عرضه کند و بگوید که وحشتناک نیستند.

به گزارش سینماسینما، «غیرمنتظره»؛ این خلاصه‌ترین توضیحی است که فارغ از موضع مثبت و یا منفی می‌توان در واکنش به فیلم «کاتیوشا» عنوان کرد. فیلمی کمدی از علی عطشانی با بازی احمدمهران‌فر و هادی حجازی‌فر که همین جمله کوتاه برای آنها که شناختی از مختصات تولید در سینمای ایران دارند، در همان مرحله پیش‌تولید کنجکاوی‌برانگیز بود و انتشار تیزر فیلم هم بر این کنجکاوی افزود.

اکران فیلم «کاتیوشا» که امروز چهارشنبه ۷ شهریور از سرگروه زندگی خداحافظی می‌کند، در سینماهای زیرگروه ادامه خواهد داشت. داستان این فیلم درباره «خلیل کاتیوشا» است که به دلیل برخی تندروی‌ها از محل کار خود اخراج شده و در مسیر یافتن کار تازه عهده‌دار مسئولیت محافظت از «عرشیا» می‌شود؛ جوان پول‌داری که فاصله فکری بسیاری با خلیل دارد. هادی حجازی فر ایفاگر این نقش است.

هادی حجازی فر و ابراهیم حاتمی کیا

هادی حجازی فر درباره نقش خود در فیلم «کاتیوشا» توضیح داد: به‌شخصه تمام تلاشم در فیلم این بود که بگویم آدم‌های تندرویی که در جامعه می‌بینیم و بسیاری از آن‌ها وحشت داریم، این‌قدر وحشتناک نیستند. مثلا تندروهایی که در درگیری های خیابانی در هر دو طرف درگیری شاهد بودیم،‌ از یک منظر تفاوتی با هم نداشتند و هر دو در خانه عزیزانی داشتند که چشم‌به‌راهشان بودند. هر کدام هم احتمالاً با باور کامل به چیزی به میدان آمده بودند. حرف من این است که آنچه در ذهنمان می‌گذرد،‌ ارزش آن را ندارد که آدم‌های دیگر را دوست نداشته باشیم.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها