تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22165

مهران احمدیمهران احمدی بازیگر فیلم «نفس» می‌گوید مفهوم صلح‌خواهی و صلح‌طلبی در این فیلم جاری است.

به گزارش سینماسینما، مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود  گفت: این روزها فعالیت خاصی در عرصه تصویر ندارم. تنها پیشنهاد‌هایی شده است که مشغول بررسی آن‌ها هستم و هنوز به صورت جدی برای حضور در هیچ کاری وارد مذاکره نشده‌ام.

وی درباره تنها اثر آماده اکران خود اظهار کرد: منتظر اکران فیلم «نفس» به کارگردانی خانم نرگس آبیار هستم که طبق آنچه اعلام شده است ۲۲ مهرماه اکران می‌شود.

احمدی بازیگر نقش غفور در فیلم «نفس» است، او درباره این فیلم عنوان کرد: مفهوم صلح‌خواهی و صلح‌طلبی در فیلم «نفس» جاری است و مخاطب خارجی‌ درک درستی از این دو مفهوم خواهد داشت و به دور از تعصب درباره این فیلم نظر می‌دهد.

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ‌ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رؤیاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی هنری «نورتابان»، ابوذر پورمحمد و محمدحسین قاسمی ساخته شده است. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر که به دبیری محمد حیدری برگزار شد، توانست سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را از آن خود کند و در ادامه در جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن دریافت کرد.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، سیامک عبادی زاده، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم‌پور نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها