تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47852

پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» بر این باور است که تمامی انتقادهایی که از او صورت می گیرد الزاما به سابقه فوتبالیست بودن او بازنمی گردد.

به گزارش سینماسینما، جمشیدی این روزها فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسم خانی را روی پرده سینما دارد. او در گفت و گویی با «خبرآنلاین» در مورد بازی در این فیلم سخن گفت و در بخشی از صحبت هایش درباره نقدهایی که به بازیگری او صورت می گیرد اظهارنظر کرد.

او گفت: «من هر کاری می‌کنم در زمانش فقط به خود آن کار فکر می‌کنم، به اینکه نقشی که قرار است بازی کنم را در اندازه توان خودم به بهترین شکل جلوی دوربین ببرم. من تا به حال در سه فیلم بازی کردم، «آتش بس ۲» که چون نقش کوتاهی در آن داشتم خیلی  درکارنامه کاری‌ام محسوب نمی‌شود اما در «پنجاه کیلو آلبالو» و این فیلم به عنوان یکی از نقش‌های اصلی حضور داشتم و خیلی خوشحالم که هر دوی این فیلم‌ها فروش خیلی خوبی داشتند و باعث شده کارنامه کاری ام پر و پیمان شود.

من همانطور که وقتی «پنجاه کیلو آلبالو» را بازی کردم به این فکر نکردم که در یک فیلم دیگری بازی کنم که از این هم بیشتر بفروشد، الان هم که «خوب بد جلف» را روی اکران دارم تنها لذتی که می‌برم این است که مردم می‌روند این فیلم را می‌بینند و دوستش دارند. خوشبختانه بازخوردهایی هم که تا به حال گرفتم خیلی مثبت بوده که البته این موضوع مسئولیت من را خیلی سنگین‌تر می‌کند. شاید هم باید خودم را از زیر هجمه برخی از انتقادها بیرون بکشم و چشمم را باز کنم و به این مسئله توجه کنم که همه انتقادها هم به خاطراینکه من فوتبالیست بودم نیست. یعنی اگر کار خوب باشد مردم حتما حمایت می‌کنند و از آن استقبال می‌شود. امیدوارم در ادامه مسیر کاری‌ام هم کارهایی را انتخاب کنم که مثل «خوب بد جلف» یا «پنجاه کیلو آلبالو» مورد اقبال مردم قرار بگیرد.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها