تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 73782

فیلمی که با بازی آنتونیو باندراس و برمبنای زندگی هنرمند بلندآوازه ایتالیایی ساخته شده در جشن کاپری هالیوود به نمایش درمی‌آید و خواننده مشهور جایزه ویژه این جشنواره را دریافت می‌کند.

به گزارش سینماسینما، جشن کاپری هالیوود فیلم جدیدی را که با عنوان «موسیقی سکوت» ساخته شده به نمایش درمی‌آورد و هم‌زمان به آندریا بوچلی جایزه ویژه خود را اهدا می‌کند.

این فیلم که درباره زندگی آندری بوچلی خواننده تنور ایتالیایی است توسط مایکل رادفورد نویسنده کارگردانی که ۲ بار نامزد اسکار شده، ساخته شده است.

در این فیلم توبی سباستین بازیگر «بازی تاج و تخت» در نقش جوانی بوچلی بازی کرده و آنتونیو باندراس در نقش معلم او جلوی دوربین رفته است.

لوییزا رانیری در نقش مادر بوچلی، انیو فانتستینی در نقش دایی او و جوردی مولا در نقش پدر او ظاهر شده‌اند.

این فیلم برمبنای رمان زندگینامه‌ای که بوچلی از زندگی خودش به همین نام نوشته ساخته شده است.

زندگی بوچلی از زمانی که با مشکل بینایی روبه رو بود تا زمانی که سرانجام نابینا شد، در این فیلم تصویر شده است. او پس از آن که زندگی‌اش را وقف موسیقی کرد موفق شد بیش از ۸۰ میلیون نسخه آلبوم از کارهایش در سراسر جهان به فروش برساند. او برابر پاپ‌ها، روسای جمهوری و خاندان سلطنتی برنامه اجرا کرده و میلیون‌ها نفر از مردم جهان به تماشای برنامه‌های وی رفته‌اند.

این خواننده مشهور ترانه‌های جدیدی نیز در این فیلم خوانده که زمانی که خیلی جوان بود آنها را ساخته بود و تاکنون هرگز منتشر نشده بودند.

مایکل رادفورد کارگردان با همکاری آنا پاویانو و خود بوچلی فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

وی این جایزه را ۲۹ دسامبر در سینما پارادیزو در آنا کاپری ایتالیا دریافت می‌کند.

همان طور که پیشتر اعلام شده بود کاپری هالیوود همچنین به تجلیل از یوناس کارپینانو کارگردان می‌پردازد. «سیندرلا گربه‌» نیز جایزه بهترین انیمیشن اروپا را دریافت خواهد کرد. مستند «کلایو دیویس» نیز به عنوان بهترین مستند سال جایزه می‌گیرد و ترودی استایلر با دریافت جایزه چهره سال تجلیل می‌شود. وی بازیگر و تهیه کننده ۶۳ ساله انگلیسی و همسر استینگ خواننده است.

این جشنواره امسال به یاد الیزابت تیلور بازیگر فقید برگزار می‌شود.

بیست و دومین دوره جشن کاپری هالیوود از ۲۷ دسامبر تا ۲ ژانویه برگزار می‌شود.

هفت آلبوم از آلبوم‌های بوچلی در میان ۲۰۰ آلبوم بیلبورد به مقام بالاتر از ۱۰ دست یافتند و ترانه سینگل او با سارا برایتمن با عنوان «زمانی برای گفتن خداحافظ» به یکی از محبوبترین سینگل‌های دنیا بدل شد و ۱۲ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

بوچلی که از کودکی از تنبلی چشم رنج می‌برد، در بازی فوتبال در ۱۲ سالگی با اصابت توپ به چشمش بینایی خود را به طور کامل از دست داد. وی از ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم‌زمان به اپرا روی آورد. او تحصیلاتش را در رشته موسیقی و نوازندگی ادامه داد و در رشته حقوق نیز دکترای خود را دریافت کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها