تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26869

عباس کیارستمی«نان و کوچه» اولین تجربه‌ی سینمایی زنده‌یاد عباس کیارستمی آغازگر نمایش فیلم‌های این کارگردان صاحب‌نام در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ فیلم‌های «نان و کوچه»، «دندان درد»، «زنگ تفریح»، «منم میتوانم» از ساعت ۱۷ الی ۱۸ و فیلم «مسافر» ساعت ۱۸:۳۰  تا ۲۰ روز ۲۴ شهریور به نمایش درمی‌آیند.

فیلم «نان و کوچه» برنده‌ی جایزه‌ی ویژه هیات داوران جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۴۹ است که ایده‌ی آن از تقی کیارستمی است و فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی آن را هم عباس کیارستمی برعهده داشته است.

این فیلم کوتاه و بی‌کلام داستان پسرکی را روایت می‌کند که در راه خانه با سگی روبه‌رو می‌شود و برای گذشتن از آن دنبال راه چاره می‌گردد.

فیلم‌های «مشق شب» از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و «همشهری» ساعت ۱۹ تا ۲۰ روز ۲۵ شهریور به نمایش گذاشته می‌شوند.

هم‌چنین روز جمعه ۲۶ شهریور سه فیلم‌ «خانه دوست کجاست»، «بزرگداشت روز معلم» و «راه حل یک» به ترتیب از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و ۱۹ تا ۲۰ در سالن سینما تئاتر کانون اکران می‌شوند.

سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران، خیابان خالد اسلامبولی‌ (وزرای سابق)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی واقع شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها