تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86301

برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش فیلم مستند «پارۀ تن من» ساخته «محمود بهرازنیا» با موضوع هنر فیلمسازی «ویم وندرس» نابغه‌ی سینمای آلمان اختصاص یافته است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۹۷ در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور محمود بهرازنیا (کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و علی لقمانی (فیلمبردار) مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

در مستند «پارۀ تن من» ویم وندرس دوربین کوچک دیجیتالی را مخاطب قرار می‌دهد و خاطرات و تجربیاتی از زندگی سینمایی‌اش، با ذکر و نمایش نمونه‌های مشخص توضیح داده می‌شود.

این فیلم به مدت زمان ۷۵ دقیقه، طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ فیلمبرداری شده و محصول کشور آلمان است. طراح، فیلمبردار، تدوینگر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم هم «محمود بهرازنیا» است.

عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «پارۀ تن من» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۲۳ اردیبهشت‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها