تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4819
نیکول کیدمننیکول کیدمن در تریلر «همسر خاموش» با کارگردان فیلم «بی‌وفا» همکاری می‌کند.

به گزارش «سینماسینما»، «همسر خاموش» (Silent Wife) را آدریان لین از روی فیلمنامه‌ای از بیلی ری کارگردانی می‌کند.

شرکت «فیلم‌نیشن» این پروژه را در بازار فیلم آمریکا به خریداران عرضه می‌کند.

«همسر خاموش» درباره زنی با بازی نیکول کیدمن است که متوجه می‌شود همسرش قصد دارد او را به خاطر یک زن جوان‌تر ترک کند و به همین خاطر نقشه قتل او را می‌کشد.

کیدمن از سال ۲۰۱۳ زمانی که رمان پرفروش ای. اس.‌ای هریسن منتشر شد، قرار است در فیلم «همسر خاموش» بازی کند. او خود یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

«گریس از موناکو” به کارگردانی اولیویه دان و «ملکه صحرا» به کارگردانی ورنر هرتسوگ از فیلم‌های اخیر این بازیگر ۴۸ ساله استرالیایی/آمریکایی است. کیدمن سال ۲۰۰۳ برای فیلم «ساعت‌ها» برنده اسکار شد و برای فیلم‌های «مولن روژ» (۲۰۰۱) و «مخمصه / سوراخ خرگوش» (۲۰۱۰) هم نامزد اسکار بوده است.

آدریان لین کارگردان فیلم‌های «Flashdance»، «نه و نیم هفته»، «جذابیت مرگبار»، «نردبان جیکوب»، «پیشنهاد بی‌شرمانه»، «لولیتا» و «بی‌وفا» است.

بیلی ری در مقام کارگردان فیلم «راز درون چشمان آن‌ها» با بازی کیدمن، چوئیتل اجیوفور و جولیا رابرتز را آماده نمایش دارد. او این فیلم را مبنای فیلمی آرژانتینی به همین نام تولید ۲۰۰۹ و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان ساخته شده است. ری فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «عطش مبارزه» و «کاپیتان فیلیپس» هم هست.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها