تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 70968
‎فیلم سینمایی «آذر» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای هفته اول آذرماه در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود.

به گزارش سینماسینما، نیکی کریمی، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آذر» گفت: به دلیل اینکه اسم فیلم «آذر» است، علاقمند بودم تا در آذرماه اکران شود. البته شرایط هم در این تصمیم تاثیرگذار بود.

‎وی با بیان اینکه این فیلم در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود ادامه داد: متاسفانه فیلم‌های کمدی اول سال اکران می‌شوند و فیلم‌های دیگر به مشکل می‌خورند. شرایط هم ما را به جایی رساند که مجبور شدیم آذرماه این فیلم را اکران کنیم، زیرا با توجه به نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، دیگر فرصتی باقی نمانده است.

‎کریمی که برای «شیفت شب» تبلیغات ویژه‌ای را تدارک دیده بود، درباره تبلیغات «آذر» گفت: برای آذر هم فعالیت‌های تبلیغاتی ویژه‌ای خواهیم داشت، زیرا برایم مهم است که این فیلم خوب دیده شود.

کریمی با بیان اینکه مهمترین نکته شعار فیلم است، اظهار کرد: با توجه به مواردی که جامعه به زنان و مردان تحمیل می‌کند و کلیشه‌های رفتاری، هر انسان باید بداند کیست و چه می‌خواهد که یکی از شعارهایمان این است که قضاوت نکنیم، و هر شخصی همانطور که هست خوب است و ” آذر یک قول زنانه” شعار دیگر فیلم خواهد بود.

وی یادآور شد: در کنار فیلم «آذر» با توجه به موضوع فیلم کمپینی درباره خانم‌هایی که به موفقیت رسیدند، تشکیل دادیم. درباره زنانی که راه‌هایی را طی کردند و مبارزه کرده‌اند تا به موفقیت رسیدند. از نظر من زن موفق کسی است که بر خواسته‌ی خود پافشاری کرده و با مشکلات جنگیده و نه زیاد گفته است.

تهیه کننده «آذر» درباره پیش فروش فیلم نیز که از مدت‌ها قبل آغاز شده گفت: پیش فروش را از ماه قبل آغاز کردیم و دلیلش هم این بود که می‌خواستیم مخاطب و مردم متوجه شوند که چنین فیلمی درباره محوریت زنان و مشکلات‌شان در جامعه  قرار است در سینماها اکران شود و خوشبختانه با استقبال همراه شد.

‎کریمی که سابقه زیادی در حوزه بین‌الملل دارد، درباره حضور بین‌المللی فیلم  گفت: ماه گذشته «آذر» در جشنواره ونکوور کانادا نمایش داده شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در جشنواره‌های بین‌المللی دیگری هم فیلم حضور خواهد داشت. پخش بین‌الملل فیلم را فارابی بر عهده دارد.

وی درباره ویژگی این فیلم که علاوه‌بر بازی، تهیه آن را نیز عهده‌دار است اظهار کرد: این فیلم برای خودم به دلیل اینکه در آن موتورسواری کردم جالب است. فیلم درباره قهرمان موتورسواری است که جلوی فعالیت‌های او  گرفته شده است

این بازیگر سینما ‎درباره نَرِیشن “ژاله علو” برای تیزر فیلم گفت: دلم می‌خواست نریشن فیلم را خانومی پیشکسوت بگوید که خصوصیات یک زن محکم و با غرور را داشته باشد. با توجه به اینکه خانم ژاله علو همیشه برای من نماد زن باوقار و محکمی است، افتخار دادند و این همکاری را با ما داشتند. فکر می کنم انتخاب درستی هم انجام دادم، زیرا با حضورش در این فیلم بسیار  از او آموختم و در دو برنامه‌ای که  داشتیم، بسیار همراه بودند.

‎تهیه کننده فیلم «آذر» درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر امسال نیز گفت: با دو فیلم از کامبوزیا پرتوی و مجید مصطفوی در جشنواره امسال حضور خواهم داشت.

وی درباره همکاری دوباره‌اش با کارگردان‌های جوان به عنوان تهیه‌کننده اظهار کرد: قطعا با کارگردان‌های جوان همکاری دوباره خواهم داشت، زیرا می‌دانم آنها پرانرژی و با استعداد هستند.

‎کریمی درباره دیگر فعالیت‌های هنری‌اش نیز توضیح داد: از سال پیش تمرکزم بر روی فیلم «آذر» بوده است. معمولا چندکار را باهم انجام می‌دهم. در حال حاضر چند فیلمنامه خوانده‌ام که امیدوارم به زودی تهیه یکی از آنها میسر شود و امیدوارم سال آینده خودم فیلم بسازم.

منبع: ایسنا

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها